eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCo myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt głupoty gdzieś/kiedyś ?;)Re: Co myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt głupoty gdzieś/kiedyś ?;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt
    głupoty gdzieś/kiedyś ?;)
    Date: Sun, 16 May 2010 16:52:22 +0200
    Organization: -
    Lines: 45
    Message-ID: <9...@4...com>
    References: <hsme9p$26r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274021535 22137 82.143.187.50 (16 May 2010 14:52:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 14:52:15 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993606
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 15 May 2010 17:20:31 +0200, Tomaszek wrote:
    >Słynne już chyba czujniki wilgoci w iPhone, które wyglądają raczej na
    >próbę uniknięcia kosztów naprawy niż faktyczne zniszczenia dokonane
    >przez użytkownika każą mi się zastanowić, czy ludzie już do tego stopnia
    >są idiotami, że takie chamskie numery przechodzą na skalę masową?

    Czesc klientow firmy Apple mozna tak okreslic - kto inny sie w
    dzisiejszych czasach ustawia w kolejkach, bo pojutrze wejdzie do
    sprzedazy nowy produkt :-)

    >Chyba
    >przechodzą, bo iPhone się doskonale sprzedaje, czyli ludzie kupując
    >sprzęt tej firmy godzą się na robienie ich w wała i praktyczny brak
    >odpowiedzialności za ewentualne wadliwe egzemplarze.

    W znakomitej wiekszosci wypadkow oni po prostu nie beda mieli
    problemow.

    >I iPadzie nie można bez utraty gwarancji wymienić sobie samemu
    >baterii... jak rozumiem na razie nikomu się jeszcze nie wyczerpała, ale
    >w przyszłości... A sprzęt tejże firmy do tanich nie należy.

    Wez pod uwage ze oni troche bogatszy rynek maja na mysli.
    Dobra bateria wytrzyma 5 lat, znacznie wczesniej sie okaze ze sprzet
    juz malo przydatny, a kosztuje ile - 200$ ? Drobne.

    A wlutowana na stale bateria ma tez swoje zalety.

    >Zaryzykuję stwierdzenie, że Apple jest chyba pierwszą firmą na świecie,
    >która wprowadziła taki absurd i nie dostała po nosie za takie praktyki
    >od klientów ( czyt. spadek dochodów )

    No coz, jesli chodzi o polski rynek to przeciez inni to wprowadzili w
    zycie - zawsze mozna klientowi napisac "telefon byl zalany".

    >Przyznam się, że to właśnie polityka serwisowa tej firmy zniechęca mnie
    >skutecznie do zakupu jakiegokolwiek sprzętu tej firmy...

    Czasy serwisu sie skonczyly. I u nas wzrosna zarobki i tez
    przestaniesz na to zwracac uwage.
    Choc oczywiscie najlpiej byloby kupic sprzet z gwarancja - skoro
    producent uwaza ze takie dobre robi, to niech da 3 lata gwarancji.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: