  • 31. Data: 2013-02-11 21:11:25
    Temat: Re: Co mi da przejście z 4GB ram na 8?
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-08 12:32, RadoslawF pisze:

    > Tak z ciekawości, podasz kilka tytułów gier które wykorzystają
    > więcej niż 4GB RAMu.

    I kolejny kamyczek: 35 GB downloadu, 12 GB RAM na "dzień dobry"

    http://www.purepc.pl/oprogramowanie/rage_tool_kit_na
    rzedzia_moderskie_do_rage

    Takie czasy - Max Payne 3 ~35 GB, Secret World >35 GB, toolkit do Rage
    >35GB. Developerzy nie ściskają się jeśli chodzi o RAM i zajmowane
    zasoby dyskowe.

    --
    /MB

  • 32. Data: 2013-02-13 04:23:25
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska>

    W dniu 07.02.2013 o 21:55 Lisciasty <l...@p...pl> pisze:

    > Kiedyś to było dość proste. Człowiek miał te 2MB, 4, 8, 16, każdy
    > "awans" zrywał skarpetki i powodował ślinotok. Ostatnim razem
    > przesiadłem się z 1GB na 3 pod XP i też było to odczuwalne. Obecnie
    > mam laptoka z prockiem i5, win7 oraz 4GB ram-u. Czy zmieniając to na 8
    > będzie równie fajnie jak kiedyś, czy szkoda zachodu?
    > Proszę nie traktować tego tematu mega poważnie ;)
    >
    > L.

    Jak otwierasz kilkanaście kart w przeglądarce, to może się przytrafić
    sytuacja, że sama przeglądarka zeżre 4GB ;) Ja przed chwilą tak miałem :D
    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 33. Data: 2013-02-13 09:30:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-13 04:23, Jaskiniowiec pisze:
    > Jak otwierasz kilkanaście kart w przeglądarce, to może się przytrafić
    > sytuacja, że sama przeglądarka zeżre 4GB ;) Ja przed chwilą tak miałem :D

    Chyba 0,4 Kilowata Twojego zasilacza. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 34. Data: 2013-02-13 10:10:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Wydałem 200 zeta, komp działa lepiej i to nie jest autosugestia :> Czy
    wydanie tej kasy było opłacalne to rzecz dyskusyjna, w każdym razie
    więcej mój laptok nie obsłuży i temat pamięci mam definitywnie z
    głowy ;)

    L.

  • 35. Data: 2013-02-15 04:16:17
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska>

    W dniu 13.02.2013 o 09:30 $heikh el $hah <s...@g...com> pisze:

    > Chyba 0,4 Kilowata Twojego zasilacza. ;)

    Nie, na laptopie ;) Odkrylem to, gdy mi system zaczal mulic. Wlaczylem
    Process Explorer, a tam niespodzianka - opera.exe 4GB :D Ale to tylko raz.
    Zazwyczaj u mnie zajmuje w okolicach 600MB-1,5GB.

  • 36. Data: 2013-02-18 17:05:21
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-09 01:01, RadoslawF pisze:

    > Mam wątpliwości, widziałem Medal of Honor: Warfighter i jedną z NFS
    > i zabierały tylko 2 z 8GB RAM dostępnych. Ale sprawdzę to jeszcze,
    > może faktycznie coś mi się pomyliło.

    No i wykrakałem - wczoraj Max Payne 3 wywalił mi się z komunikatem
    "aplikacja została zamknięta z powodu niewystarczającej ilości pamięci
    operacyjnej" - na komputerze z 8 GB RAM i 2 GB VRAM na karcie
    graficznej. Poza stałym 512 MB RAMdyskiem na TEMP żadnych innych
    programów w tle typu przeglądarka itp (pomijając obowiązkowy do
    uruchomienia tej wersji MP3SE klient Steam i oczywiście pakiet
    InternetSecurity.

    --
    /MB

  • 37. Data: 2013-02-26 18:27:19
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Michal, 11 lut 2013 w news:kfbgat$qil$1@mx1.internetia.pl
    napisałeś/aś:

    > Chyba nie jest tak "dynamiczny" jak byś sobie tego życzył (i ja też)
    > - do małego, stałego RAMdysku na TEMP używam StarWind RAM Disk
    > (ładuje się waraz ze startem systemu jako sformatowany), a do tego
    > "dynamicznego" ImDisk Virtual Disk Driver z utworzonymi kilkoma
    > plikami wsadowymi w zależności ile max RAMdysku przewiduję, że mi

    Ok. Popróbuję. W miedzy czasie znalazłem rewelacyjny Primo Ramdisk -
    płatny, ale ma ogromne możliwości, w tym oczywiście dynamiczny dysk.