  • Data: 2013-02-08 13:48:49
    Temat: Re: Co mi da przejście z 4GB ram na 8?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 8, 11:47 am, Michal <s...@d...mailexpire.com>
    wrote:
    >Te "kolubryniaste programy" w przypadku 95% userów nazywają się GRY.
    > Powoli nowe topowe produkcje zaczynają wymagać 8 GB RAM + 2 GB VRAM, ba
    > nawet dla top wydajności zalecają 16 GB - takie czasy i ekstremalnie
    > tani RAM, to nikt nie optymalizuje.

    Z gierek to odpalam jakieś starocie które jeszcze mi na athlonie
    hulały więc to nie problem.
    Ale ja potrafię czasem system zamulić przeglądarką, bo mam w zwyczaju
    klikać "przywróć ostatnią sesję" gdzie nawarstwia się
    czterdziestapiąta zakładka która jest mi niezbędnie do życia
    potrzebna. Do tego jak odpalę cada i jeszcze jakiś programik do
    symulacji pól to jest padaka na całego :>

    L.