  • Data: 2014-12-14 20:54:10
    Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    Od: "Janusz" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    > Prawda jest taka, ze dostawczaki to tylko takie powinni sprzedawać.
    > Firma ktora pusciła by taka serie z drugimi drzwiami w jakiejs rozsadnej
    > cenie zgarnelaby 3/4 rynku.
    > Ale rzeczywiscie musza byc diabelsko drogie, ze ludzie nie kupują.

    Czy drogie?
    W Ducato 2190 zł netto minus 35-36% rabatu, jaki się dostaje na samochód. Ja
    nie wziąłem bo bałem się, (nie wiem czy słusznie) że buda będzie mniej
    sztywna.
    Janusz

    /

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    10875 (20141214) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.