eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
  • X-Received: by 10.140.101.247 with SMTP id u110mr2568qge.18.1418478087611; Sat, 13
    Dec 2014 05:41:27 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.101.247 with SMTP id u110mr2568qge.18.1418478087611; Sat, 13
    Dec 2014 05:41:27 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no19487899igd.0!news-out.google.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no7030212q
    ac.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 13 Dec 2014 05:41:27 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.62.86;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.127.62.86
    References: <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <9...@g...com>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 13 Dec 2014 13:41:27 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551944
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 13 grudnia 2014 14:28:02 UTC+1 użytkownik rzymo napisał:
    > W dniu sobota, 13 grudnia 2014 14:14:16 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > > A jak z korozją? Są tacy co kupując dostawczaka wiedzą że za 5 lat pójdzie > do
    ludzi. A inni jak kupią to by chcieli żeby z 15 lat pojeździł i na koniec >
    przypominał samochód.
    >
    > Korozja:
    > * dziury w nadkolach tylnych, przypadłość trzech egzemplarzy, w czwartym początki
    korozji,
    > * okolice bocznych drzwi (załadunkowych) - zapewne od obijania, takie kropki rdzy,
    chyba w każdym to było mniej lub bardziej widoczne,
    > * wykwity/kropki na masce, paroletnie egzemplarze, blisko lub przekroczone 300k km,
    > * okolice klapki wlewu paliwa,
    > * zawiasy tylnych drzwi - w dwóch lekkie oznaki korozji, w trzecim tragedia
    (najstarszy, 2005 albo 2006, jako jedyny z silnikiem 2.0, drążek zmiany biegów
    wystawał z podłogi, nie z konsoli środkowej), było spawane, po kilkunastu tysiącach
    km puściło, poprawiane. Niedługo potem go odstawiałem.
    >
    > Ogólnie to 5-6 lat, 260-320km i samochody do wymiany. Nie wiem co się dalej z nimi
    dzieje, zapewne są odsprzedawane do osób prywatnych.

    U mnie po 14 latach ostra korozja na progach pod drzwiami, tymi do kabiny. Ale nie
    taka z sama z siebie a wskutek uszkodzenia progów na jakiś dziurach, krawężnikach.
    Nie ma zielonego pojęcia jak i czym zostały zmasakrowane. Progi mam do wymiany ale to
    nie jest droga naprawa. Nadkola i to o czym pisałeś w stanie bardzo dobrym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: