  • Data: 2009-06-30 15:21:31
    Temat: Re: Co lepsze dobry C2Duo czy Quad
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Saiko Kila pisze:
    > Q9650 zależy od egzemplarza oraz rewizji, nowsza lepsza. W moim bez
    > żadnych cyrków trzy rdzenie podciągam do 3.8GHz (a jak podbiję FSB ponad
    > 400 MHz to ponad 4 GHz), żeby podkręcić czwarty rdzeń trzeba podnosić
    > napięcie (ale nadal w dopuszczalnym zakresie Intela, więc to nie jest
    > "prawdziwy" OC i się nie grzeje). Normalnie używam na 3.6GHz
    > (FSB=400MHz) i system chodzi podobnie jak E8500 podbity do 3.8GHz, a
    > programy które wykorzystują więcej rdzeni wyraźnie szybciej. E8400 i
    > E8500 zwykle da się podnieść na 400 MHz * mnożnik bez niczego. Q9650 i
> [...]

    Tak sobie czytam o tym kręceniu i zastanawiam się, czy nie jestem z
    innej planety - używam e3850 (3GHz) i nie mam zamiaru go podkręcać ani
    herca, bo wreszcie szybkością wystarcza do wszystkiego, a za to go nie
    słychać, nie mówiąc o niższych rachunkach (jeśli komputer pracuje
    kilkanaście godzin na dobę).
    Co wy robicie w tym szopie, że wciąż mocy mało? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl