  • 1. Data: 2012-03-11 15:28:40
    Temat: Co kupic - Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe
    Od: "Grzechu" <s...@m...com>

    Potrzebuje kupic urzadzenie wielofunkcyjne (skaner + drukarka atramentowa +
    kopiarka).
    - niedrogie 200-300zł,
    - mozliwosc napelniania tuszy strzykawka w domowych warunkach (bez zadnych
    chipow uniemozliwiajacych napelnianie),
    - raczej HP
    - latwe do kupienia od reki np. w hipermarkecie

    Co polecacie.

  • 2. Data: 2012-03-11 15:46:43
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-11 16:28, Grzechu pisze:
> [...]
    > chipow uniemozliwiajacych napelnianie),
    > - raczej HP
    > - latwe do kupienia od reki np. w hipermarkecie

    HP 5510.
    Z tym że bez czipów to teraz już nie robią drukarek, za dużo kasy
    zdzierają na tej podbarwionej wodzie lub sadzy, ale przeważnie są
    opracowane patenty do HP 5510 też.

    miab

  • 3. Data: 2012-03-11 16:34:52
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 11 marca 2012 (16:28:40) napisano:

> [...]
    > chipow uniemozliwiajacych napelnianie),
    > - raczej HP
    > - latwe do kupienia od reki np. w hipermarkecie

    Czemu HP i czemu strzykawką?!
    Polecam urządzenia Brothera - nie trzeba się paprać z żadnymi
    strzykawkami, po prostu kupujesz zamienniki kałamarzy za <10zł.

    Wady: wolny wydruk, brzydko drukuje zdjęcia.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 4. Data: 2012-03-11 18:34:10
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-11 17:34, Yakhub pisze:
    > Wady: wolny wydruk, brzydko drukuje zdjęcia.

    Nie mam porównania z innymi drukarkami oprócz Lexmarka. Jakość zdjęcia
    zależy od jakości tuszu i odpowiedniej konfiguracji (ustawienia kolorów)
    oraz od papieru.
    Mnie tam ładnie drukuje zdjęcia. Tylko pewnie moja drukarka Brother to
    inny model niż Ty masz.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-03-11 18:42:51
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzechu" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Co polecacie.

    Canona, np. MG5150, ma duplex sprzętowy i 5 oddzielnych tuszy, chipa można
    olać, bo drukarka nie blokuje drukowania po przekroczeniu zadanej ilości
    stron wydruku. :-)
    Tusz kosztuje po 5zł za każdy kolor.

  • 6. Data: 2012-03-11 19:00:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzechu" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > chipow uniemozliwiajacych napelnianie),
    > - raczej HP
    > - latwe do kupienia od reki np. w hipermarkecie

    Mam HP F2480 i jak każde HP w tym przedziale cenowym drukuje kiepsko zdjęcia. O
    lexmarku wolę się nie wypowiadać - widząc u znajomych to są same problemy. Dawny
    canon był strasznie głośny. Pozostaje chyba tylko epson.

  • 7. Data: 2012-03-11 21:17:30
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

> [...]
    > chipow uniemozliwiajacych napelnianie),
    > - raczej HP
    > - latwe do kupienia od reki np. w hipermarkecie

    Jak nie musi byc HP to Brother.

    Oryginalne niemarkowe tusze po 9-10 złotych, starczaja do druku 500
    kartek (czarny). Kazdy kolor osobno. Nie ma chipów. Jakosć bardzo dobra
    jak na oryginalne niemarkowe. Używam od lat na drukarce/fax/skan/copy -
    zero brudzenia sie przy napelnianiu, 1 na 20 tuszy nie dziala (nie
    wnikam, wyrzucam, przy tej cenie).

  • 8. Data: 2012-03-11 21:26:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@m...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > - raczej HP

    zapomnij - widziałes ich oprogramowanie?
    Masakra jakaś...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 9. Data: 2012-03-11 21:27:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > HP 5510.
    > Z tym że bez czipów to teraz już nie robią drukarek, za dużo kasy
    > zdzierają na tej podbarwionej wodzie lub sadzy, ale przeważnie są
    > opracowane patenty do HP 5510 też.

    robią
    nazywa się to BROTHER
    Uzupełniac nie warto - zamienniki kosztują 3zł za jeden kolor.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 10. Data: 2012-03-12 07:27:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 16:28:40 +0100, Grzechu napisał(a):

> [...]
    > chipow uniemozliwiajacych napelnianie),
    > - raczej HP
    > - latwe do kupienia od reki np. w hipermarkecie

    http://allegro.pl/10-szt-tusz-brother-dcp-j125-dcp-j
    315w-dcp-j515-fv-i2172540940.html