  • 1. Data: 2012-03-11 14:05:10
    Temat: Kamerka internetowa jako kamerka IP
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

    Witam,
    mam kamerkę MS HD-3000, jest podłączona do działającego 24/h PC z
    Windows Server 2008 R2.
    Chciałbym jej używać do mini monitoringu.
    I szukam softu do tego.
    Najlepiej sprawdzał się e-ochroniarz jeśli chodzi o jakość, ale sam
    system nie jest stabilny (strona potrafi znikać w godzinach nocnych).
    Justin.tv itp odpadają - bo flash i spora strata jakości.
    Czy ktoś może wie o czymś co mogłoby mnie zadowolić :)

  • 2. Data: 2012-03-13 10:48:51
    Temat: Re: Kamerka internetowa jako kamerka IP
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Randall_Memphis" <g...@n...oleg.es> napisał w wiadomości
> [...]
    > Justin.tv itp odpadają - bo flash i spora strata jakości.
    > Czy ktoś może wie o czymś co mogłoby mnie zadowolić :)

    testowalem oba i oba dzialaly przyzwoicie.:
    H264 WebCam Pro
    i drugi
    webcam XP

  • 3. Data: 2012-03-13 21:58:24
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

    W dniu 2012-03-13 11:48, BETON pisze:

    > Użytkownik "Randall_Memphis" <g...@n...oleg.es> napisał w wiadomości
    >

    > testowalem oba i oba dzialaly przyzwoicie.:
> [...]
    ooo, dziękuję Ci bardzo za pomoc :) ten pierwszy program spełnił moje
    potrzeby :)