  • Data: 2012-06-25 18:32:09
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-25 12:01, Liwiusz pisze:
    > Może to nawet mniej niż w Providencie, z drugiej jednak strony, osoba
    > która ma poprawny BIK (skoro bierze zakup na raty w "Saturnie"),
    > dostałaby też taki kredyt gotówkowy w banku o wiele taniej niż za te
    > 1500zł. Zatem to nie o takie motywy chodzi.

    Nie śledzę tego na bieżąco ale czasem dostaję wspaniałą ofertę z banku w
    którym mam konto od wielu lat i na hasło "oprocentowanie już od 14%"
    wybucham śmiechem.
    Czy to znaczy że banki dają kredyty na kilka procent? Muszę zmienić bank :-)
    Dają na dowód bez zaświadczeń ubezpieczeń jako stałemu klientowi to
    jasne ale oprocentowanie to bliżej 20%