  • Data: 2012-06-26 10:46:47
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:js7upv$r0m$1@mx1.internetia.pl...

    > Zamiast cieszyć się że kupiłeś okazyjnie słuchawkę, będziesz drążył
    > życiorys byłego właściciela i urodę jego małżonki? Jak nie masz większych
    > zmartwień to skontaktuj się z nim i zapytaj osobiście...

    Dobrze powiedziane, gość ma coś nie po kolei. Może miał talony na zakupy w
    Saturnie, może paragon jest lipny a on dostał pod stołem, może, może...
    Co Cię to obchodzi? Ja bym się martwił raczej ludźmi i zastanawiał co nimi
    kieruje, że kupują za 3000, a po roku chcą sprzedać i pieprzą farmazony
    jaki to super sprzęt, ile to oni na niego nie wydali i w ogóle jest jak
    nowy, a chcą sprzedać np za 2700 :) A takich jest bardzo dużo niestety i
    kij im w ryj.