  • 51. Data: 2012-06-25 22:28:16
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > W 1778 roku nie było innych zabawek i dzieci miały się dobrze, teraz
    > tylko te chińskie,trujące plastiki albo śliskie kocyki które zwiększyły
    > umieralność o 78%

    Tak jest, wtedy dzieci bawiły się ołowianymi żołnierzykami i było dobrze!
    A teraz się w dupach przewraca.

  • 52. Data: 2012-06-25 23:01:58
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 24 Jun 2012 22:15:31 +0200, "frank drebin" <b...@v...pl>
    wrote:

> [...]
    >Cena 1800 zł, gwarancja leci od końca lutego. Telefon kompletnie bez żadnych
    >rys, śmiga jak ta lala, akcesoria kompletne włącznie z pudełkiem.
    >
    >Teraz najlepsze - paragon z Saturna na kwotę ~3300 zł
    >
    >Kuźwa, co kieruje ludźmi, że wydają taką sumę na fona a za 4 m-ce sprzedają
    >za ledwie trochę ponad połowę ceny?
    >Rozumiem, że nabywca się zawiódł, ale na Boga, kto kupuje fon za tyle kasy w
    >ciemno?
    >No, chyba że kasa na gwałt potrzebna, ale po co było się rzucać na taki fon?
    >Jeszcze jakby brany był u opka za niewielką sumę (przy wysokim abo) to bym

    ja p............ co kieruje ludzmi, ktorzy kupuja corce telefon za
    1800 zl..... Trzeba byc kompletnym.......

    Punkt widzenia zalezy od punkty siedzenia. Ty bys w zyciu nie kupil
    corce telefonu za 3300 zl, a ja tym bardziej za 1800 zl. Trzeba byc
    kompletnym kretynem, zeba wydac wiecej za telefon niz 500 zl.

    --
    ThinkXtra

  • 53. Data: 2012-06-25 23:36:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "marcin" napisał:

    > ja na twoim miejscu

    Ale nie jesteś na jego miejscu. Chcesz wcielać w życie swoje ideały -
    skonstruuj hmm... własnoręcznie córkę i na niej trenuj swoje metody
    wychowawcze.

    JoteR

  • 54. Data: 2012-06-26 10:46:47
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zamiast cieszyć się że kupiłeś okazyjnie słuchawkę, będziesz drążył
    > życiorys byłego właściciela i urodę jego małżonki? Jak nie masz większych
    > zmartwień to skontaktuj się z nim i zapytaj osobiście...

    Dobrze powiedziane, gość ma coś nie po kolei. Może miał talony na zakupy w
    Saturnie, może paragon jest lipny a on dostał pod stołem, może, może...
    Co Cię to obchodzi? Ja bym się martwił raczej ludźmi i zastanawiał co nimi
    kieruje, że kupują za 3000, a po roku chcą sprzedać i pieprzą farmazony
    jaki to super sprzęt, ile to oni na niego nie wydali i w ogóle jest jak
    nowy, a chcą sprzedać np za 2700 :) A takich jest bardzo dużo niestety i
    kij im w ryj.

  • 55. Data: 2012-06-26 11:45:49
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Punkt widzenia zalezy od punkty siedzenia. Ty bys w zyciu nie kupil
    > corce telefonu za 3300 zl, a ja tym bardziej za 1800 zl.

    Dlaczego tym bardziej? Rozumiesz znaczenie tego zwrotu?

    Trzeba byc
    > kompletnym kretynem, zeba wydac wiecej za telefon niz 500 zl.

    Masz gdzieś oficjalny cennik dóbr materialnych, dzięki któremu można ustrzec
    się kretynizmu?

  • 56. Data: 2012-06-26 12:01:56
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 11:45:49 +0200, Iksiński napisał(a):

    > Trzeba byc
    >
    > Masz gdzieś oficjalny cennik dóbr materialnych, dzięki któremu można ustrzec
    > się kretynizmu?

    tak, jego kolega w inteligencji, Pszemol, już kiedyś nas pouczył. Tą
    granicą jest $199

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 57. Data: 2012-06-26 12:14:19
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-26 12:01, Waldek Godel pisze:

    > tak, jego kolega w inteligencji, Pszemol, już kiedyś nas pouczył. Tą
    > granicą jest $199

    A może aparacik z dobrze trzymającą baterią, dobrą czuła anteną i
    poręczną klawiaturą byłby granicą powyżej której telefon można by było
    już nazywać jako narzędzia do szpanowania? Przecież te wszystkie 3g,
    quasi nawigacje gps i inne bzdury śmiało można sobie w telefonie
    darować. Albo odtwarzacze filmów, komu potrzebny w telefonie odtwarzacz
    filmów?!

  • 58. Data: 2012-06-26 12:24:20
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    Albo odtwarzacze filmów, komu potrzebny w telefonie odtwarzacz
    > filmów?!

    Po co komu ekran? Przez tyle lat telefony nie miały żadnych ekranów i też
    się dało z nich dzwonić...

  • 59. Data: 2012-06-26 12:25:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 12:14:19 +0200, jadryś napisał(a):

> [...]
    > quasi nawigacje gps i inne bzdury śmiało można sobie w telefonie
    > darować. Albo odtwarzacze filmów, komu potrzebny w telefonie odtwarzacz

    Racja. I usenet w pececie to fanaberia. Daruj go sobie, wszyscy będą
    szczęśliwsi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 60. Data: 2012-06-26 12:32:07
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-26 12:25, Waldek Godel pisze:

    > Racja. I usenet w pececie to fanaberia. Daruj go sobie, wszyscy będą
    > szczęśliwsi.

    Zupełnie nie widzę związku. A poza tym nie ma alternatywy dla usenetu -
    tylko komp.