  • 31. Data: 2009-06-02 21:08:06
    Temat: Re: Co jest wart nasz sprzet :)
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h02ou0$5dn$1@news.interia.pl...
    (...)
    > Taka zyciowa przygoda a i Warszawe zobaczylem puierwszy raz od
    > dziecka :) Faktycznie paskudne miasto.

    Ale miasto..

    ;-))

    p47

  • 32. Data: 2009-06-02 21:11:22
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    gebi pisze:
    > Użytkownik "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Aż sprawdziłem:
    > http://tnij.to/kto_wygra
    > porażające ;-)

    i nikt mi nie wmówi że białe jest białe, a czarne jest czarne ;)
    http://www.tnij.to/nie_daj_sie_manipulowac

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 33. Data: 2009-06-02 21:17:27
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h02ou0$5dn$1@news.interia.pl.../ciach/
    /ciach/
    > Taka zyciowa przygoda a i Warszawe zobaczylem puierwszy raz od
    > dziecka :) Faktycznie paskudne miasto. Ale ja nie o tym.

    Przez szacunek dla przyczyn tego stanu rzeczy moglbys
    uzyc troche innego okreslenia.

    pzdr,

    ZbyszekK

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4124
    (20090602) __________

  • 34. Data: 2009-06-02 23:17:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h02ou0$5dn$1@news.interia.pl>,
    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote:

    > PS
    > I znowu bede musial ogladac brzydka Wawe. Ale teraz jestem juz kozak
    > bo dokladnie wiem co maja naprawiac i jade tam z pejczem, krzeselkiem
    > i ksiazka ;)

    Nie wiem gdzie ten serwis Canona sie miesci, pewnie na jakims zadupiu,
    ale moze sie jakos do centrum przejedz. Trakt Krolewski - od Starego
    Miasta do Belvederu - nie wyglada zle. Nie mamy sie czego wstydzic.
    Przy okazji - w Zamku Ujazdowskim jest wystawa fotografi Tadeusza Rolke.
    http://www.artinfo.pl/?pid=events&id=11107&lng=1

    Plus Wilanow na przyklad.

    A na Palac Kultury tez warto wjechac, zwlaszcza wieczorem.

    TA

  • 35. Data: 2009-06-03 08:43:37
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Przy okazji - w Zamku Ujazdowskim jest wystawa fotografi Tadeusza Rolke.
    > http://www.artinfo.pl/?pid=events&id=11107&lng=1

    o dzieki, to jest ciekawa propozycja na zabicie wolnego czasu
    w trakcie czekania.

    Roger