  • 21. Data: 2009-06-02 13:36:21
    Temat: Re: Co jest wart nasz sprzet :)
    Od: j...@u...at

    On 2 Jun., 15:21, j...@g...pl wrote:

    > A szkoda, może mniej byś pisał na grupie.

    szkoda , ze takie typy jak ty tutaj pisuja.
    poza wlasnym ja nic nie masz do powiedzenia n,t, fotografii.
    dalbys sobie juz spokoj ze swoim wymadrzaniem.
    jeszcze nikt nie widzial ani twojego udanego zdjecia tutaj ani madrego
    posta.

  • 22. Data: 2009-06-02 13:45:12
    Od: j...@g...pl

    On 2 Cze, 15:36, j...@u...at wrote:

    > jeszcze nikt nie widzial ani twojego udanego zdjecia tutaj

    bo nie mam długopisu z aparatem ...

  • 23. Data: 2009-06-02 14:03:58
    Od: j...@u...at

    On 2 Jun., 15:45, j...@g...pl wrote:

    > bo nie mam długopisu z aparatem ...

    prawda jest zupelnie inna.

    im wiekszy ciemniak tym wiecej pyskuje.
    zwroc uwage , jest kilku facetow tutaj na poziomie , ktorzy maja pewna
    wiedze , doswiadczenie ,dziela sie pogladami , a jesli czegos brakuje
    to sie uzupelnia w wyniku dyskusji . NIe bede wyminial nazwisk i
    nickow , ale wszyscy wiedza kto to jest - Po to wlasnie taka grupa
    jest . nikomu nie przeszkadza wymiana pogladow na temat fotografii.
    ale jest i paru ciemniakow do ktorych ty nalezysz , ktorzy co jakis
    czas wcinaja sie z glupimi uwagami , a sami nie pokazali ani jednego
    wartosciowego zdjecia , czy tez nie potrafia sklecic czegos rzeczowego
    n.temat.

    z takim dziadostwem czas skonczyc i nalezloby go wyplenic z grupy , do
    czego nie czuje sie kompetenty , ani nie mam ku temu ochoty..
    przynajmniej milcz.

  • 24. Data: 2009-06-02 14:08:55
    Od: j...@g...pl

    On 2 Cze, 16:03, j...@u...at wrote:

    > nie czuje sie kompetenty

    no wreszcie coś sensownego i prawdziwego napisałeś...

  • 25. Data: 2009-06-02 14:40:41
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    j...@u...at w
    <4...@z...go
    oglegroups.com>:

    >prawda jest zupelnie inna.
    >im wiekszy ciemniak tym wiecej pyskuje.

    QED

  • 26. Data: 2009-06-02 14:45:45
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik jansal napisał w wiadomości:

    > im wiekszy ciemniak tym wiecej pyskuje.

    Wreszcie się do tego przyznałeś.

    I teraz, zgodnie z Twoją teorią, możesz opuścić tą grupę.

    Bądź honorowy, bo jak zostaniesz, to znów zaprzeczysz sam sobie.

    -- Zibi

  • 27. Data: 2009-06-02 16:19:56
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    gebi pisze:
    > Użytkownik "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Aż sprawdziłem:
    > http://tnij.to/kto_wygra
    > porażające ;-)

    teraz zamien problem na owner, tez canon wygrywa dosc znacznie - ergo
    wiecej problemow bo wiecej userów...

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio

  • 28. Data: 2009-06-02 16:34:17
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h02t81$ann$1@news.interia.pl...

    > no niestety zadne z powyzszych nie spelnia moich oczekiwan

    Canon spełnił?

  • 29. Data: 2009-06-02 20:36:34
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    j...@u...at pisze:
    > prawda jest zupelnie inna.
    >
    > im wiekszy ciemniak tym wiecej pyskuje.
    No, za to zdanie należy Ci się nagroda... :-D
    Nikt trafniej nie ująłby Twoich grupowych wypocin... :-P

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 30. Data: 2009-06-02 20:40:54