  • Data: 2023-08-08 16:54:51
    Temat: Re: Co jest nie tak z tym układem (filtr, op-ampy)?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-06 o 23:13, Arnold Ziffel pisze:

    > Update. Powstał filmik z tego, o czym rozmawialiśmy w tym wątku. Właśnie
    > wrzuciłem.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=qfQfvgPZYzw

    Fajne. Aczkolwiek wrodzone lenistwo (motor postępu jednak) nie
    pozwoliłoby mi bawić się w aż tak nieprzydatne do niczego zabawy :)

    Z innej - historia techniki pokazuje że właśnie tego rodzaju zabawy mogą
    prowadzić do całkiem fajnych użytecznych rozwiązań.

    Przyszło mi też do głowy że przy dostatecznie długich sygnałach może
    warto uciec się do korelatora, ale to już taka jazda... Z innej strony
    może to być interesujące. Zależy czym chcesz się bawić. Nie wiem czy
    jest jakiś w miarę gotowy soft do tego, czy trzeba rzeźbić od początku.
    Niezależnie od wszystkiego wydaje się że wstępne analogowe odfiltrowanie
    wszystkiego co się da warte jest włożonego wysiłku.

    Pozdrawiam

    DD