  • 11. Data: 2013-05-08 01:34:12
    Temat: Re: Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > podług

    tuman bez szkoly

  • 12. Data: 2013-05-08 01:54:01
    Od: tá´Ź

    Jacek wrote:

    > Od zawsze używam dywaników gumowych i nie kumam, co one komu
    > przeszkadzają. Mam w aucie sucho, bo nie przemakają, łatwo się sprząta.
    > Wygląd ich mi nie przeszkadza - czarne, a na podłodze ciemno. Czy to nie
    > jest tak, jak modą? 18 lat temu miałem trampki Vans i to był obciach.
    > Teraz Vansy to podobno hicior. Albo wyjaśnijcie mi: niebieskie LEDy są
    > ok, a gumowe dywaniki nie? Jacek

    Gumowe dywaniki wyglądają jak gówno i chujowo się trzyma nogi na gumie
    (chyba, że ktoś jest przyzwyczajony do gumowych podłóg w fabryce,
    względnie do gumowych kaloszy, bo np. we firmie ciągle w czymś brodzi).

    A tak poza tym, to czarna podłoga też jest chujowa, bo od razu widać na
    niej brud.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-05-08 07:17:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 May 2013 22:40:15 +0200, Jacek napisał(a):
    > Od zawsze używam dywaników gumowych i nie kumam, co one komu
    > przeszkadzają. Mam w aucie sucho, bo nie przemakają, łatwo się sprząta.
    > Wygląd ich mi nie przeszkadza - czarne, a na podłodze ciemno.

    no ale tu masz jasna tapicerke na ktorej swietnie sie wyroznia ten
    czarny dywanik.
    Niestety - negatywnie wyroznia :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-05-08 07:32:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Lubię prowadzić boso i wtedy jest takie nieprzyjemne uczucie na stopach.
    > Fuj. Tylko welur.
    Trawę se zasadź. Trochę ciężko będzie z kosiarką wjechać, ale odczucia
    dla stóp nieprzeciętne. Albo wsyp dwa wiadra piachu i puść z mp3 szum
    fal :->

    Maciek

  • 15. Data: 2013-05-08 09:38:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-05-08 07:17, J.F. pisze:

    > no ale tu masz jasna tapicerke na ktorej swietnie sie wyroznia ten
    > czarny dywanik.
    > Niestety - negatywnie wyroznia :-)

    lepiej czarne gumowe, niż srebrne a'la blacha:
    wiec moze inny kolor? ;)
    http://neomax.pl/dywaniki-uniwersalne-alu-srebrne.ht
    ml

  • 16. Data: 2013-05-08 10:27:43
    Od: j...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 22:40:15 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > obciach. Teraz Vansy to podobno hicior.
    >
    > Albo wyjaśnijcie mi: niebieskie LEDy są ok, a gumowe dywaniki nie?

    Ale powiedz mi jedno: szukasz jakiegoś naukowego wyjaśnienia czy po prostu opinii
    większości która może zmienić Twój pogląd na tą sprawę? Chcesz zmienić dywaniki
    gumowe na inne i szukasz powodu? Mogę opisać Ci mój punkt widzenia.Używam tylko i
    wyłącznie dywaników gumowych bo:
    - nie przemakają
    - łatwo je oczyścić a mnie często się zdarza złapać solidne błoto na buty. W takie
    sytuacji gumowy dywanik czyszczę lancą ciśnieniową w ciągu 1 minuty jest jak nowy
    - lubię ciężkie buty z traktorową podeszwą. W zimie skutkuje to nanoszeniem śniegu i
    błota do samochodu. Roztopioną breję wylewam z dywanika wyciągając go z samochodu i
    nic mi nie przemaka na wykładzinę samochodu. Czasem usuwam to odkurzaczem piorącym
    - mam syna w wieku 7 lat. Wszystkie powyższe sytuacje generuje on 2-3 krotnie
    większym nasileniem. Z tyłu więc oprócz gumowych dywaników mam też gumową nakładkę
    zabezpieczającą tunel.
    - w bagażniku mam gumową matę. Gumową tak jak dywaniki a nie plastikową. Dzieki niej
    przewożone przedmioty nie zmieniają miejsca w bagażniku, nie niszczą wykładziny (np
    rower dziecka), mata chroni bagażnik przed ewentualnym wylaniem się czegoś i tak samo
    łatwo się to czyści myjką ciśnieniową gdy zachodzi taka potrzeba.

    Nie widzę absolutnie żadnej korzyści ze stosowania dywaników tekstylnych. Ich
    podgumowanie nie jest wodoszczelne - ma na celu tylko zabezpieczenie przed
    przesuwaniem się ich. Silnie zabrudzone nadają się tylko do prania co nie jest ani
    szybkie w wykonaniu ani w schnięciu. Gromadzi się w nich kurz i pył.

    Także w mojej opinii dywaniki tekstylne są dla dziewczyn - tylko ładniej wyglądają i
    poza tym nie przynoszą żadnych praktycznych korzyści.

    Jackare
    Bytom

  • 17. Data: 2013-05-08 12:43:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Od zawsze używam dywaników gumowych i nie kumam, co one komu
    > przeszkadzają. Mam w aucie sucho, bo nie przemakają, łatwo się sprząta.

    Maja zajebistą wadę, koszmarnie kurzą jak wyschną bo cały syf co pierwotnie
    jest zmieszany z wodą po wyschnięciu wody zostaje na gumie. Dywan jednak
    lepiej absorbuje kurz.

  • 18. Data: 2013-05-08 13:14:53
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 07.05.2013 22:40, Jacek wrote:
> [...]
    > obciach. Teraz Vansy to podobno hicior.
    > Albo wyjaśnijcie mi: niebieskie LEDy są ok, a gumowe dywaniki nie?
    Tylko gumowe, a to dlatego ze mozna szybko i latwo wysprzatac auto.
    Chronia przed woda, ktora nie zalewa dywanikow i auto nie gnije od
    jesieni do wiosny.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 19. Data: 2013-05-08 18:39:10
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-08 10:27, j...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Także w mojej opinii dywaniki tekstylne są dla dziewczyn - tylko ładniej wyglądają
    i poza tym nie przynoszą żadnych praktycznych korzyści.
    Dzięki za słowa otuchy, bo już myślałem, że bycie zwolennikiem gumowych
    dywaników to jakaś patologia.
    Jacek

  • 20. Data: 2013-05-08 22:02:05
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/07/2013 10:47 PM, Jacek wrote:

    > Nigdy nie marzyłem o pracy w mundurze, więc mi to nie grozi.
    > A co z dywanikami, bom ciekaw okrutnie.
    > Jacek

    IMO to zależy od auta.
    W Jedi mam gumy i nikomu to nie przeszkadza.

    A co do niebieskich ledów, to pare miesięcy temu
    mój syn jechał ze szpitala w Poznaniu do USD CM UJ
    w Prokocimiu transportem medycznym czyli na kogutach.

    Wyjechaliśmy równo, ale po 15 sekundach straciłem go z oczu.
    i 517 KM nie pomogło.