  • 1. Data: 2013-05-07 22:40:15
    Temat: Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Od zawsze używam dywaników gumowych i nie kumam, co one komu
    przeszkadzają. Mam w aucie sucho, bo nie przemakają, łatwo się sprząta.
    Wygląd ich mi nie przeszkadza - czarne, a na podłodze ciemno.
    Czy to nie jest tak, jak modą? 18 lat temu miałem trampki Vans i to był
    obciach. Teraz Vansy to podobno hicior.
    Albo wyjaśnijcie mi: niebieskie LEDy są ok, a gumowe dywaniki nie?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-05-07 22:43:17
    Temat: Re: Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/07/2013 10:40 PM, Jacek wrote:
    (ciach)

    Vansy to podobno hicior.
    > Albo wyjaśnijcie mi: niebieskie LEDy są ok,
    Niebieskie ledy są ok, jak masz je legalnie na dachu
    i mrugają. Wtedy wystarczy 1.4 16V i zawsze dojedziesz
    pierwszy.

  • 3. Data: 2013-05-07 22:47:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-07 22:43, m...@i...pl pisze:

    > Niebieskie ledy są ok, jak masz je legalnie na dachu
    > i mrugają. Wtedy wystarczy 1.4 16V i zawsze dojedziesz
    > pierwszy.
    Nigdy nie marzyłem o pracy w mundurze, więc mi to nie grozi.
    A co z dywanikami, bom ciekaw okrutnie.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-05-07 23:07:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 22:40:15 +0200 osobnik zwany Jacek napisał:

    > Od zawsze używam dywaników gumowych i nie kumam, co one komu
    > przeszkadzają.

    i dlatego musisz zakładać kolejny watek o tym samym?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-05-07 23:14:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 23:17:07 +0200 osobnik zwany lublex
    napisał:

    > U?ytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Od ponad 18 lat szukam niebieskich gumowych dywaników

    ale koniecznie świecących :)

  • 6. Data: 2013-05-07 23:17:07
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jacek

    Od ponad 18 lat szukam niebieskich gumowych dywaników :(
    Mogą być Vansy.

    pozdr
    lublex

  • 7. Data: 2013-05-07 23:29:27
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > ale koniecznie świecących :)

    marzenie...

  • 8. Data: 2013-05-08 00:26:04
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Jacek, Tue, 07 May 2013 22:40:15 +0200, pl.misc.samochody:

    > Od zawsze używam dywaników gumowych i nie kumam, co one komu
    > przeszkadzają.

    Lubię prowadzić boso i wtedy jest takie nieprzyjemne uczucie na stopach.
    Fuj. Tylko welur.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 9. Data: 2013-05-08 00:37:49
    Od: tá´Ź

    Jacek wrote:

> [...]
    > jest tak, jak modą? 18 lat temu miałem trampki Vans i to był obciach.
    > Teraz Vansy to podobno hicior. Albo wyjaśnijcie mi: niebieskie LEDy są

    Gumowe dywaniki wyglądają jak gówno i chujowo się trzyma nogi na gumie
    (chyba, że ktoś jest przyzwyczajony do gumowych podług w fabryce,
    względnie do gumowych kaloszy, bo np. we firmie ciągle w czymś brodzi).

    A tak poza tym, to czarna podłoga też jest chujowa, bo od razu widać na
    niej brud.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-05-08 00:38:42
    Od: tá´Ź

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > Lubię prowadzić boso

    Idiotyzm -- przy stłuczce masz dużą szansę na połamanie palców o pedały.

    --
    ss??q s? ??u??ou??