  • 1. Data: 2013-05-08 01:38:27
    Temat: jak to nazwac ?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    :/

    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109&s
    tart=0

  • 2. Data: 2013-05-08 02:09:59
    Temat: Re: jak to nazwac ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-08 01:38, h.w.d.p. pisze:

    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109&s
    tart=0

    LINK KURWA !!! LINK !!!!!!
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-05-08 02:46:52
    Od: k...@g...com

    Zwyczajnie nazwać. Reklama preparatów do samochodów. Muszę przyznać że przyjemna w
    oglądaniu reklama. Inna niż gówna co pokazuje telewizja. Robociznę wyceniam na jakieś
    10 000 złotych. To nie dużo w reklamie.

  • 4. Data: 2013-05-08 08:18:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** h.w.d.p. pisze tak:

    > jak to nazwac ?

    "ja 20lat temu" ;)

    "szkoła twardzieli"

    "tylko dla orłów"

    "jak to się robi w Chicago tfu w Gnieźnie"

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2013-05-08 09:06:42
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-05-2013 01:38, h.w.d.p. pisze:
    > :/
    >
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109&s
    tart=0

    caly trud na marne, bo nie umyla reflektorow w srodku. nie zostaly one
    rowniez spolerowane. failed!

  • 6. Data: 2013-05-08 09:11:55
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 8 maja 2013 01:38:27 UTC+2 użytkownik h.w.d.p. napisał:
    > :/
    >

    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109&s
    tart=0

    no dobra. zarobic sie na tym da? kupujesz w miare zdrowego hebla ale uyebanego na
    maxa, robisz tak lub podobnie i sprzedajesz.
    a ludzie oczami kupuja..... wzrok podstawowy zmysl....
    przy autach za ok 50 000 roznice miedzy swintuchem a picusiem moga siegnac 10 000....
    nawet jakby ta pani miala za to wziac 3 000.....

  • 7. Data: 2013-05-08 09:28:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-08 09:11, a...@g...com pisze:
> [...]
    000....
    > nawet jakby ta pani miala za to wziac 3 000.....

    Na prawdę tak trudno zaczaić lokowanie produktu?
    Musi być wołami napisane na pomarańczowym tle? :-)

  • 8. Data: 2013-05-08 09:40:10
    Od: z <...@...pl>

    Śmiem twierdzić że "h.w.d.p." potrafi zaczaić. :-)
    Inaczej projekt marketingowy byłby niekompletny. :-)

  • 9. Data: 2013-05-08 09:42:31
    Od: a...@g...com

    > Na prawdďż˝ tak trudno zaczaiďż˝ lokowanie produktu?
    >
    > Musi by� wo�ami napisane na pomara�czowym tle? :-)

    1. nie musi
    2. co z tego? ludwikiem masz myc auto? silnik? opony? reszte?
    3. dziewczyna pisze komu i za co 'dziekuje' dostala probki i pewnie cos 'na ruchy' -
    co z tego?
    4. nie obchodzi mnie to, co kto lokuje. zakladam ze za umazanca pomazanca place jej
    ilestam za jego transfer w dziewiczy stan, i ciekawi mnie - teoretycznie tylko - ile
    by mozna wziac wiecej realnie za uzywke w okolicach 50 000 zet.

  • 10. Data: 2013-05-08 10:01:49

    W dniu 2013-05-08 09:42, a...@g...com pisze:
> [...]
    by mozna wziac wiecej realnie za uzywke w okolicach 50 000 zet.

    Tu nie chodzi o to ile można więcej wziąć za furę. Tu chodzi o to ile
    więcej sprzeda się takiego a takiego produktu. To jest biznes. :-)
    Może jestem przewrażliwiony bo zdarza się robić przy reklamie a może po
    prostu 40-staka stuknęła i nie lubię jak się mną próbuje manipulować
    psychologicznymi sztuczkami. :-)