  • 21. Data: 2013-05-08 23:08:59
    Temat: Re: Co jest nie tak z gumowymi dywanikami?
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-08 13:14, Marek pisze:
    > Tylko gumowe, a to dlatego ze mozna szybko i latwo wysprzatac auto.
    > Chronia przed woda, ktora nie zalewa dywanikow i auto nie gnije od
    > jesieni do wiosny.

    A dlaczego ma niby gnić, skoro welur ma większą powierzchnie parowania
    niż plama wody na gumowym podłożu ?

  • 22. Data: 2013-05-08 23:35:16
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-08 23:08, DoQ pisze:

    > A dlaczego ma niby gnić, skoro welur ma większą powierzchnie parowania
    > niż plama wody na gumowym podłożu ?

    Złóż koc 2x, połóż na złożonym 3x kocu. Wylej na niego szklankę wody.
    na drugim końcu "spodniego" koca połóż gumową rynienkę i wylej tą samą
    ilość wody.
    Zostaw w cieniu, w temperaturze 7stC.
    Po 48h zdejmij wierzchni koc. Sprawdź wilgotność spodniego koca pod
    jedną i drugą powierzchnią.
    Odłóż koc i gumę na miejsce, dolej kolejną szklankę... tak powiedzmy 30
    dni z rzędu...
    Wynikami eksperymentu nie musisz się dzielić, samokrytyka i seppuku w
    naszym kraju nie są praktykowane.

  • 23. Data: 2013-05-08 23:43:15
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-08 23:35, scobowski pisze:
> [...]
    > dni z rzędu...
    > Wynikami eksperymentu nie musisz się dzielić, samokrytyka i seppuku w

    Dziwne, w watku poniżej twierdziliście (fani gumy), że welurowe schną
    szybciej (z racji większej powierzchni parowania) przez co (niby)
    bardziej parują szyby. Zalecam jednak ustalenie wspólnej wersji.

  • 24. Data: 2013-05-08 23:46:53
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-08 01:54, t? pisze:
    > Gumowe dywaniki wyglądają jak gówno i chujowo się trzyma nogi na gumie
    > (chyba, że ktoś jest przyzwyczajony do gumowych podłóg w fabryce,
    > względnie do gumowych kaloszy, bo np. we firmie ciągle w czymś brodzi).

    Pewnie uroczyste obiady czy kolacje świętują przy stołach nakrytych
    ceratą. W razie czego, jakby się któryś zrzygał łatwiej pozbierać i
    chlapnąć za okno ;>

    Pozdr.

  • 25. Data: 2013-05-09 00:36:47
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Pewnie uroczyste obiady czy kolacje świętują przy stołach nakrytych
    > ceratą. W razie czego, jakby się któryś zrzygał łatwiej pozbierać i
    > chlapnąć za okno ;>

    A siedzenia w aucie mają pewnie owinięte folią, bardzo praktyczne, gdy
    ktoś popuści.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-05-09 00:38:46
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-09 00:36, t? pisze:
    > A siedzenia w aucie mają pewnie owinięte folią, bardzo praktyczne, gdy
    > ktoś popuści.

    Myślisz że często popuszczają??

  • 27. Data: 2013-05-09 00:43:09
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Myślisz że często popuszczają??

    Myślę, że najczęściej popuszcza ginekomasti. Ale to tylko moja intuicja,
    nic pewnego. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2013-05-09 00:47:54
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-08 23:43, DoQ pisze:

    > Dziwne, w watku poniżej twierdziliście (fani gumy), że welurowe schną
    > szybciej (z racji większej powierzchni parowania) przez co (niby)
    > bardziej parują szyby. Zalecam jednak ustalenie wspólnej wersji.

    "wy" to nie "ty", "oni" to nie ja.

    Weź się ogarnij i przerzucaj się takimi czy innymi argumentami z ludźmi,
    którzy ich użyli.

    Kurs czytania polecam. Rozumowania się -niestety- nie nauczysz - dlatego
    zaproponowałem ci wyżej eksperyment poznawczy...

  • 29. Data: 2013-05-09 00:48:30
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > IMO to zależy od auta.
    > W Jedi mam gumy i nikomu to nie przeszkadza.

    Ja tez mam gumy w kurze i wyglądają obrzydliwie. Były takie seryjnie i
    nie chce mi się nic z tym już robić, ale żeby coś takiego świadomie sobie
    kupić?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2013-05-09 00:49:46
    Od: tá´Ź

    scobowski wrote:

> [...]
    > Sprawdź wilgotność spodniego koca pod jedną i drugą powierzchnią. Odłóż
    > koc i gumę na miejsce, dolej kolejną szklankę... tak powiedzmy 30 dni z

    "Materiałowy" dywanik to nie jest zrolowany koc.

    --
    ss??q s? ??u??ou??