eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest nie tak z Rav4? › Re: Co jest nie tak z Rav4?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MI
    SMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!198.186.194.249.MISMATCH!news
    -out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!r19g2000yqb.googleg
    roups.com!not-for-mail
    From: Olleo <o...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co jest nie tak z Rav4?
    Date: Fri, 29 Jan 2010 15:46:05 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 24
    Message-ID: <5...@r...googlegroups.com>
    References: <hjvbuv$8io$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjvdha$6ku$1@news.onet.pl>
    <hjvftl$gos$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjvfch$cdh$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com>
    <hjvgoh$j47$1@news.dialog.net.pl>
    <c...@k...googlegroups.com>
    <hjvprr$nqo$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.132.63
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264808765 27035 127.0.0.1 (29 Jan 2010 23:46:05 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 23:46:05 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r19g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=78.8.132.63;
    posting-account=_cPeZgoAAABxIYtWu_yxnQI8VXgpabE5
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15
    Version/10.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251226
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ale dlaczego? Powodem jest to, że nie ma żadnej synchronizacji pomiędzy
    > kołami? Oczywiste wydaje się, że wszystkie z blokadami rządzą (w tym
    > jedynym przypadku, gdzie zależy nam tylko na sile pociągowej i nie mamy
    > problemu ze skręcaniem czy różnicami w drodze poszczególnych kół). Czy
    > aż tak dużo tracimy przez przypadkowe w końcu uślizgi wszystkich kół?
    > Czyli co, Haldex z blokadą mostów był by w takim teście nie do pokonania?

    Raczej otwarte dyfry (ale stale AWD) robily wszystkie inne. Te z
    systemami hamowaly kola i dusily silnik. Do takiej konkurencji musisz
    miec lekka nadwyzke mocy, a nie dusic co chwila silnik.

    > A tego właśnie nie rozumiem, dogadali się, boją się nawzajem czy po
    > prostu nie ma co testować bo rozwiązanie takie samo?

    Zawsze jest tak samo - unikaja bezposredniej konfrontacji, jak diabla.
    --
    OIleo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: