-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co jest nie tak z Rav4?
Date: Sat, 30 Jan 2010 00:09:47 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 25
Message-ID: <hjvprr$nqo$1@news.dialog.net.pl>
References: <hjvbuv$8io$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjvdha$6ku$1@news.onet.pl>
<hjvftl$gos$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjvfch$cdh$1@news.onet.pl>
<g...@4...com>
<hjvgoh$j47$1@news.dialog.net.pl>
<c...@k...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 78.8.105.8
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1264806587 24408 78.8.105.8 (29 Jan 2010 23:09:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 23:09:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <c...@k...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251216
[ ukryj nagłówki ]Wszystko, co mialo jakis system dohamowujacy kola przy poslizgu
wymiekalo znacznie wczesniej, niz
> zwykly nawet otwarty dyfer. Z reguly po wylaczeniu ESP, TCS i innych
> pierdol samochod zajezdzal ciut wyzej po nartostradzie, ale mimo
> wszystko rozne Haldexy i tak zostawaly w tyle
Ale dlaczego? Powodem jest to, że nie ma żadnej synchronizacji pomiędzy
kołami? Oczywiste wydaje się, że wszystkie z blokadami rządzą (w tym
jedynym przypadku, gdzie zależy nam tylko na sile pociągowej i nie mamy
problemu ze skręcaniem czy różnicami w drodze poszczególnych kół). Czy
aż tak dużo tracimy przez przypadkowe w końcu uślizgi wszystkich kół?
Czyli co, Haldex z blokadą mostów był by w takim teście nie do pokonania?
> p.s. szkoda, ze jak zwykle w tescie bral udzial Audi (jakis chyba Q7).
> To niestety automatycznie wyklucza udzial Subaru w testach AŚ.
A tego właśnie nie rozumiem, dogadali się, boją się nawzajem czy po
prostu nie ma co testować bo rozwiązanie takie samo?
Kolega ma starszą S4 i z tego co pamiętam ma blokadę na tylnym moście,
nowsze też mają coś podobnego, czy zrezygnowano z rozwiązania?
Cholera, same pytania... ;)
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.10 00:46 Olleo
- 30.01.10 09:01 n...@o...pl
- 30.01.10 09:57 Bydlę
- 30.01.10 10:25 Olleo
- 30.01.10 14:13 Przemek
- 30.01.10 14:45 MM
- 30.01.10 17:05 Bydlę
- 30.01.10 17:13 bartekkr
- 30.01.10 17:37 MM
- 30.01.10 17:42 bartekkr
- 30.01.10 21:41 Olleo
- 30.01.10 23:14 Maciek
- 30.01.10 23:33 Olleo
- 31.01.10 08:38 n...@o...pl
- 31.01.10 15:08 Tomi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=