  • 31. Data: 2010-11-21 17:39:46
    Temat: Re: Co ja za ram kupilem? :-( (nie pasuje)
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 17:54:35 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > Niesamowite. Ja też mam sentyment do gier na Atari, ale wolę emulator.

    A ja nie lubię emulatorów.

    > To się już niewiele od peceta różni. Jak poczytałem: te same zasilacze,
    > te same napędy optyczne, te same obudowy, złącza SATA, USB, PCI-Express.
    > Zorro jest nadal w użyciu czy to już pieśń przeszłości?
    > Amiga OS stanie się po prostu kolejnym Linuxem z nazwą Amiga. Smutne to.

    Niestety z upadkiem Commodore coś się skończyło. A te standardy też są w
    pewnym sensie dobre (szczególnie USB).

    > To tak jakbyś nie kibicował;) Tu trzeba pieniędzmi napędzać swoją drużynę;)

    Niestety drogo. Okrutnie drogo.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2010-11-21 17:49:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 18:11, MadMan pisze:

    > Znajomy poratował:
    > http://teleinfo.pb.edu.pl/krashan/u/wp.png
    > http://teleinfo.pb.edu.pl/krashan/u/onet.png

    No to widzę, że faktycznie się poprawiło;)

  • 33. Data: 2010-11-21 17:54:49
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 18:39, MadMan pisze:

    > A ja nie lubię emulatorów.

    Oczywiście nie oddają one ducha maszyny, ale są wygodniejsze. Poza tym
    moje "Atari" mogę zabrać wszędzie;) To rozwiązanie ekonomiczne;)

    > Niestety z upadkiem Commodore coś się skończyło.

    Tak, skończył się klimat.

    A te standardy też są w
    > pewnym sensie dobre (szczególnie USB).

    Tak, ale po co tworzyć kolejny komputer na rynku, skoro będzie on
    przypominał rozwiązanie już istniejące i nawet będzie się dążyć, żeby
    był z tym rozwiązaniem zgodny.

    > Niestety drogo. Okrutnie drogo.

    Tak i jak to się teraz mówi: "stosunek ceny do możliwości" to wręcz
    zbrodnia.

  • 34. Data: 2010-11-21 17:58:24
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 18:06, Grzegorz Krukowski pisze:
    > A ktoś AmigaOS'a używa do czegoś innego niż udawanie że nic się nie
    > zmieniło?

    No pięknie żeś to podsumował.

    Bo jak nie, to pchnąć środki w WinUAE i tylko poprawiać, a
    > stare gry będą wieczne.

    Niektórzy próbują jeszcze w tę stronę:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/AROS_Research_Operating
    _System

  • 35. Data: 2010-11-21 19:36:21
    Od: "Piotr K." <p...@i...pl>

    Użytkownik "topek" napisał w wiadomości grup

    Witajcie,
    kupilem kosc ramu. Miala byc identyczna jak stara:
    Samsung 1 GB DDR2 PC-5300 667MHz
    Niby szerokosc modulu ta sama co starej kosci ale nie pasuje do mojej plyty.

    http://img529.imageshack.us/img529/5065/ramac.jpg

    Ta u gory w metalowej zbroi to nowo zakupiona.
    Ta na dole to ta obecnie w moim kompie dzialajaca.
    W innym miejscu jest to naciecie, zeby wpasowac w plyte glowna.

    Wygląda jak DDR3

    --
    -----Piotr K.

  • 36. Data: 2010-11-22 19:18:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 20:49:54 +0100, topek napisał(a):

> [...]
    > Ta na dole to ta obecnie w moim kompie dzialajaca.
    > W innym miejscu jest to naciecie, zeby wpasowac w plyte glowna.

    Kupiłeś w promocji, jak tego łososia jakiś czas temu? ;))

    P, MSPANC :D

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 37. Data: 2010-12-30 11:19:05
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 20.11.2010 21:44, topek pisze:

    > A to jest drozsza pamiec niz zwykly DIMM?

    Nominalnie droższa, jednak często da się ją na aukcjach
    kupić dosyć tanio, bo ludzie po "nacięciu się" właśnie na
    coś, czego nie są w stanie zastosować w żadnej "normalnej"
    (nie-serwerowej) płycie sprzedają potem takie moduły pamię-
    ci za bezcen.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./