    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co by tu kupić
    Date: Wed, 31 Jul 2013 10:11:20 +0200

    W dniu 2013-07-27 21:33, t? pisze:

    > Ale z wizerunkiem tych aut wiąże się to, przez kogo były używane, ciężko
    > trafić dobrą sztukę E-46 czy E-39.

    A to tylko w Polsce dziala czy sprowadzony E46 to tez dresowoz? To juz
    jest jakas paranoja, zeby jako kryterium wybierania auta brac pod uwage
    wizerunek spoleczny pojazdu...
    Pomijajac aspekty czysto techniczne/finansowa to KAZDE auto sie albo
    podoba albo nie. Jesli nie kupujesz samochodu, ktory chcesz miec (stac
    cie etc) bo sie boisz, ze ludzie pomysla, ze byc moze wczesniej jezdzil
    nim jakis dres albo - co gorsza - Ty kupiles takie auto bo chcesz dresem
    zostac no to sorry :)

    Ja np. mam dobra sztuke E46 kombi, jezdze z rodzina i zaczynam sie
    martwic w tej sytuacji, ze nie sprzedam nigdy auta bo kto by chcial od
    dresa ;P

    A wspomniane BMW wyglądają jak
    > dresowozy z poprzedniego wieku.

    No juz nie przesadzaj, ze E46 wyglada staro...

    --
    jarek