  • 1. Data: 2011-01-22 08:48:46
    Temat: Clone+
    Od: "Maria" <M...@T...pl>

    Właśnie natknęłam się w necie na Clone+
    http://www.cloneplus.com/pl/home.html
    Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprzęt Clone+ opłaca się zakupić, gdy mam
    CPolsat? Czy wszystkie programy można rozprowadzić po pokojach
    bezprzewodowo, czy tylko te FTA?
    Jakie haczyki czekają na nieznających się na rzeczy?

  • 2. Data: 2011-01-22 09:37:24
    Temat: Re: Clone+
    Od: "Tomek-N" <n...@i...pl>

    http://www.cloneplus.com/pl/home.html#faq pkt.8

  • 3. Data: 2011-01-22 09:38:39
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Maria" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >bezprzewodowo, czy tylko te FTA?
    >Jakie haczyki czekają na nieznających się na rzeczy?

    Jeden hak, z Polsatem to nie zadziała, karta jest przypisana do tunera i
    pozamiatane.

  • 4. Data: 2011-01-22 14:37:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Właśnie natknęłam się w necie na Clone+
    > http://www.cloneplus.com/pl/home.html
    > Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprzęt Clone+ opłaca się
    > zakupić, gdy mam CPolsat?

    Nie ma najmniejszego sensu, ponieważ w CP karta jest
    parowana z dekoderem/modułem CI. Nie zadziała w żadnym innym
    urządzeniu :-). To w naszych warunkach działa tylko z C+. I
    chyba jeszcze z TnK, ale to musiałby ktoś potwierdzić...

    > Czy wszystkie programy można rozprowadzić po pokojach
    > bezprzewodowo,

    To nie rozprowadza programów, ale uprawnienia odbioru z
    karty "matki" do poszczególnych kart w tunerach. Tuner i tak
    musi być przy każdym telewizorze.

    > czy tylko te FTA?

    FTA to odbierasz bez żadnych kart, więc po co Clone?

    > Jakie haczyki czekają na nieznających się na rzeczy?

    Właśnie takie jak wyżej napisałem ;-))
    Pozdr.

  • 5. Data: 2011-01-23 00:26:59
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 22, 8:48 am, "Maria" <M...@T...pl> wrote:
    > W a nie natkn am si w necie na Clone+http://www.cloneplus.com/pl/home.html
    > Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprz t Clone+ op aca si zakupi , gdy mam
    > CPolsat? Czy wszystkie programy mo na rozprowadzi po pokojach
    > bezprzewodowo, czy tylko te FTA?
    > Jakie haczyki czekaj na nieznaj cych si na rzeczy?

    Clone+ to dosyc droga "zabawka". Mniej wiecej roczny abonament
    któregos pakietu np. w cyfrze+.
    Zadam prowokujace pyanie czy chcesz cos dokupic do posiadanego
    monoblocka czy pytasz tylko aby zaspokoic ciekawosc?
    Idea uzywania clona czy innego splitera polega na podzieleniu
    uprawnien karty abonenckiej. Nie ma tu mowy o bezprzewodowym
    rozprowadzaniu obrazu i dzwieku. Kazdy dodatkowy dekoder musi miec
    podlaczony sygnal z anteny satelitarnej. Moze to byc ta sama antena
    dla dwóch dekoderów z zastosowaniem np. konwetera twin.
    Kanaly FTA wogóle nie wymagaja kart abonenckich a co za tym idzie
    mozna do ich odbioru kupic najtanszy dekoder FTA. Dekoder polsatu po
    zakonczeniu umowy abonenckiej prawdopodobnie tez bedzie odbierac
    kanaly FTA. Warto to sprawdzic (u operatora) zanim sie go odda na
    elektrozlom.

    --
    Brooks

  • 6. Data: 2011-01-23 00:40:18
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    <ciach>
    >w CP karta jest
    > parowana z dekoderem/modułem CI. Nie zadziała w żadnym innym
    > urządzeniu :-). To w naszych warunkach działa tylko z C+. I
    > chyba jeszcze z TnK, ale to musiałby ktoś potwierdzić...

    Sorry Robercie bo odpowiedzialem na pytanie na które udzieliles juz
    Pani Marii odpowiedzi. Natomiast chcialem zaadac pytanie skad
    zainteresowanie takim drogim rozwiazaniem jakim jest clone+.
    A co do zastosowania clone+ to nikt na grupie nie chcial sie przyznac
    do zastosowania go z telewizja orange TP. Zamiast tego którys z
    grupowiczów przekonywal mnie do Tnk, zupelnie jakbym jej juz nie
    przerabial ;-P
    <ciach>

    --
    Brooks

  • 7. Data: 2011-01-23 14:57:36
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Brooks" napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
    > Jakie haczyki czekaj na nieznaj cych si na rzeczy?

    >Clone+ to dosyc droga "zabawka". Mniej wiecej roczny abonament

    Ostatnio zaprosił mnie znajomy żebym u podłączył spliter dla cyfry + do 3
    tunerów, kupił sobie quatro. Przychodzę i co widzę, jest spliter 3 karty,
    kable i do tego 3 tunery linbox, po godzinie kombinowania okazało się że
    spliter jest walnięty, tunery najtańsze linboxy są na conaxa , mówię mu że
    tunery dopiero trzeba przeprogramować a spliter do wymiany na co on wielkie
    oczy no przecie ja to kupiłem w salonie Canal+ i mało działać od ręki :)

  • 8. Data: 2011-01-23 15:18:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 23.01.2011 15:57, blur pisze:
> [...]
    > mówię mu że tunery dopiero trzeba przeprogramować a spliter do wymiany
    > na co on wielkie oczy no przecie ja to kupiłem w salonie Canal+ i mało

    może dekodery mają zmieniony soft. sprawdzaliście czy dekodery czytają
    oryginalną karte?
    programowaliście karty ze spliterem?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2011-01-23 16:09:24
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > działać od ręki :)

    >może dekodery mają zmieniony soft. sprawdzaliście czy dekodery czytają

    dekodery nie czytały oryginalnej karty

    >programowaliście karty ze spliterem?

    oczywiście, po prostu bubel, sprzęt został zwrócony zaraz na drugi dzień

    nie jestem lajkonikiem w temacie, tylko dziwi mnie perfidność sprzedawcy
    który nawciskał sprzętu osobie nie mającej o tym zielonego pojęcia

  • 10. Data: 2011-01-24 01:28:01
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 23, 2:57 pm, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:

    <ciach>
> [...]
    > oczy no przecie ja to kupiłem w salonie Canal+ i mało działać od ręki :)

    No i co wyjales z kapelusza wazna karte conax? Jakis odbiór po
    wsunieciu karty conax w spliter?
    A czy te Linboxy nie mozna polaczyc w siec (przewodowa) bez uzycia
    zewnetrznego splitera?

    --
    Brooks