    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Clio & i20
    Date: Tue, 27 Sep 2011 22:51:55 +0200

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Twoje doświadczenia to jedne (słownie jeden) wadliwy egzemplarz renault
    > jaki miałeś

    I wystarczyło aż nadto żeby sobie wyrobić opinię o awaryjności, cenach
    części czy jakości i cenach serwisu.
    Z Kią takiej wiedzy nie mam - nie było okazji się zapoznać.

    >a do tego Kianka i tak najlepsza :-)

    Zależy pod jakim względem.
    Ceny części też mają wysokie, ale zamienniki są łatwo dostępne, tak samo jak
    oryginały za pół ceny.
    Co do reszty się nie wypowiadam, bo serwisu czy gwarancji praktycznie nie
    miałem potrzeby sprawdzać.
    A używamy już jej dłużej niż onegdaj Meganki, która w tym samym czasie
    zaliczyła kilkanaście awarii (niektóre wycenione przez ASO na 5000+ zł
    sztuka) i dwie kampanie.

    >A co to Twojego przypadku z Megi II to niestety był to model gdzie zdarzały
    >się kłopoty z eksploatacją a Ty miałeś pecha i teraz wieszasz psy na tej
    >marce

    Oczywiście - tak to działa.
    Dlatego NIE WOLNO do takich sytuacji dopuszczać, bo zepsuć opinię sobie
    łatwo.

    >, zresztą podobno alfa i puntek też Ci się psuły :-)

    Przy Megane były szczytem bezawaryjności - miały pojedyncze usterki raczej
    (tyle że powtarzające się), a nie cały szereg baboli.

    > Kupuj co chcesz ja za to mam zamiar kupić albo nową lage albo Scenica.
    > ps. ostatni przegląd za Twingo II Wind 1.2 75KM w ASO z płynami, olejem i
    > filtrami oraz ogólną kontrolą (auto z klimą ) to niecałe 460 pln a za Clio
    > III Grandtour 1.2 tce pełny przeglą z odgrzybianiem klimy po 3 latach coś
    > koło 560 pln z groszami (wszystkie materiały renault) + w cenie mycie i
    > odkurzanie auta :-)

    No to faktycznie niedrogo, ja za ostatni przegląd w Renault płaciłem z 300
    zł, ale wszystkie filtry i płyny były moje.