  • Data: 2011-09-28 17:30:22
    Temat: Re: Clio & i20
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 12:31, Grejon pisze:

    > Sugerujesz, że do uboższej wersji daliby cyferblat z mniejszymi
    > cyferkami czy jak? :)

    JA tam nie wiem jakie kolega oglądał ale patrząc na fotki w necie jest
    co najmniej kilka różnych zestawów zegarów dla Clio III faza I/Faza II
    zależnie od wersji i wyposażenia oraz rocznika. Ja mam takie:
    http://allegro.pl/clio-iii-iv-07-r-1-5-dci-licznik-i
    1697585901.html#gallery
    http://imageshack.us/photo/my-images/844/cg2d.jpg/
    http://www.autotesty.com.pl/fotki/renault/clio314/cl
    io1410.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=N4S9ksLOkho&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/user/DasDriv3r
    i jakoś wszystko mam czytelne zarówno za dnia jak i w nocy.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde