-
11. Data: 2010-12-03 19:28:39
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
> Inna sprawa, że w citroenie ceny są ustalane odgórnie... więc może jeszcze
> info o promocji w dół nie spłynęło.
Może... a do tego mają bana na www.citroen.pl (albo również odgórny zakaz
wchodzenia na tę stronę) i nie wiedzą, co jest tam napisane :))))))))
Jeśli klient z ogólnodostępnych źródeł wie więcej niż sprzedawca, to też nie
jest dobrze.
Czyli nie tylko marketing do d... ale również szkolenia :)
pozdrawiam
Adam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
12. Data: 2010-12-03 19:33:56
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
Dnia 03.12.2010 A. <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
>> Zadzwoń do salonu firmowego w wawie i tam zapytaj - w końcu to salon
> citroen
>> polska, a nie trzeciej firmy.
>
> A chyba tak zrobię. Dziś dzwoniłem do Wrocławia i Opola i nigdzie mi nie
> zaproponowano C4Picasso za 55.800 zł :)
> Może w Warszawie coś o swojej własnej promocji wiedzą. :)
Małą czcionką jest napisane, że oferta dostępna w punktach biorących udział
w promocji. Pozostaje zadzwonic do Citroen Polska i zapytać, które to są te
punkty.
Ale zgadzam się, że Citroen totalnie leci w kulki jeśli chodzi o ofertę na
stronie WWW. Jakieś z czapki wzięte ceny, przystające do aut o lepszej
renomie. Raz podają, że od tego jeszcze kilkunastotysięczny rabat
przysługuje, za tydzień już tym się nie chwalą po to, żeby za dwa tygodnie
znowu zacząć to pisać. A w salonie i tak jest ZUPEŁNIE inna oferta. Tak że
jeśli chcesz kupić Citroena, to nawet nie patrz na stronę, tylko podejdź do
salonu.
--
Samotnik
Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/
-
13. Data: 2010-12-03 19:55:34
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
> Małą czcionką jest napisane, że oferta dostępna w punktach biorących udział
> w promocji. Pozostaje zadzwonic do Citroen Polska i zapytać, które to są te
> punkty.
Nie zauważyłem nigdzie tej małej czcionki (a szukałem, ale raczej pod kątem
czegoś w stylu *cena netto, nie uwzględnia VAT). Jeszcze raz sprawdzę.
> Ale zgadzam się, że Citroen totalnie leci w kulki jeśli chodzi o ofertę na
> stronie WWW. Jakieś z czapki wzięte ceny, przystające do aut o lepszej
> renomie. Raz podają, że od tego jeszcze kilkunastotysięczny rabat
> przysługuje, za tydzień już tym się nie chwalą po to, żeby za dwa tygodnie
> znowu zacząć to pisać. A w salonie i tak jest ZUPEŁNIE inna oferta. Tak że
> jeśli chcesz kupić Citroena, to nawet nie patrz na stronę, tylko podejdź
do
> salonu.
Przy cenie zaczynającej się od 68.000 to mi się nawet nie chce do salonu
jechać. Scenica można kupić od 55.000 zł, Grand Scenica od 65.000, a Mazdę 5
od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej
ocenie) nie ma szans :)
pzdr
A.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2010-12-03 20:02:31
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
> Małą czcionką jest napisane, że oferta dostępna w punktach biorących udział
> w promocji. Pozostaje zadzwonic do Citroen Polska i zapytać, które to są te
> punkty.
Sprawdziłem - informacja o tej promocji (ZACHWYCAJĄCA OBNIŻKA CEN W
CITROËNIE) jest dostępna na podstronach wszystkich dealerów, do których dziś
dzwoniłem. Czyli należą do "autoryzowanych punktach sprzedaży biorących
udział w promocji", szkoda tylko że o tym nie wiedzą...
pozdrawiam
Adam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
15. Data: 2010-12-03 22:24:32
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: AL <a...@s...tam>
A. pisze:
>> Małą czcionką jest napisane, że oferta dostępna w punktach biorących udział
>> w promocji. Pozostaje zadzwonic do Citroen Polska i zapytać, które to są te
>> punkty.
> Nie zauważyłem nigdzie tej małej czcionki (a szukałem, ale raczej pod kątem
> czegoś w stylu *cena netto, nie uwzględnia VAT). Jeszcze raz sprawdzę.
>
>> Ale zgadzam się, że Citroen totalnie leci w kulki jeśli chodzi o ofertę na
>> stronie WWW. Jakieś z czapki wzięte ceny, przystające do aut o lepszej
>> renomie. Raz podają, że od tego jeszcze kilkunastotysięczny rabat
>> przysługuje, za tydzień już tym się nie chwalą po to, żeby za dwa tygodnie
>> znowu zacząć to pisać. A w salonie i tak jest ZUPEŁNIE inna oferta. Tak że
>> jeśli chcesz kupić Citroena, to nawet nie patrz na stronę, tylko podejdź
> do
>> salonu.
>
> Przy cenie zaczynającej się od 68.000 to mi się nawet nie chce do salonu
> jechać. Scenica można kupić od 55.000 zł, Grand Scenica od 65.000, a Mazdę 5
> od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej
> ocenie) nie ma szans :)
>
eeee jakis nerwowy jestes
kup tego scenika i juz.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
-
16. Data: 2010-12-04 00:22:17
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Fri, 3 Dec 2010 18:33:56 +0000 (UTC), Samotnik
<s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
>Ale zgadzam się, że Citroen totalnie leci w kulki jeśli chodzi o ofertę na
>stronie WWW.
To ja dodam jeszcze że nie odpisują na zapytania mailowe. Żaden z
czterech salonów w Warszawie, do których wysyłałem zapytanie, nie
odpisał. W tym był salona w al. Krakowskiej.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
17. Data: 2010-12-05 12:21:50
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
> > Przy cenie zaczynającej się od 68.000 to mi się nawet nie chce do salonu
> > jechać. Scenica można kupić od 55.000 zł, Grand Scenica od 65.000, a
Mazdę 5
> > od 76.000. Sorry, ale C4 Picasso w tej sytuacji (w mojej subiektywnej
> > ocenie) nie ma szans :)
> >
> eeee jakis nerwowy jestes
Dziękuję za diagnozę. Jak widać mój psychiatra to nieuk jakiś i jeszcze tego
nie zauważył.
> kup tego scenika i juz.
Kupię albo nie kupię. Tylko co te uwagi mają wspólnego z moim pytaniem o
dziwną politykę marketingową (?) Citroena?
pzdr.
A.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
18. Data: 2010-12-05 12:25:12
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-12-03 18:26, A. pisze:
> Witam,
> przeglądając stronę Citroena znalazłem informację, że w promocji "Styczniowe
> rabaty" C4 Picasso jest w cenie od 55.800 zł. Procja dla klientów
> indywidualnych itp.
A co to kurwa styczeń jest? ;) Przyjedź za miesiąc do salonu, to sobie
kupisz roczne auto w "promocji"...
Wiesz co? Mnie by się nawet tak długiego posta nie chciało pisać na
temat zitroena.
-
19. Data: 2010-12-05 12:29:25
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-12-05 12:21, A. pisze:
> Kupię albo nie kupię. Tylko co te uwagi mają wspólnego z moim pytaniem o
> dziwną politykę marketingową (?) Citroena?
TO grupa samochodowa a nie politka marketingowa.
-
20. Data: 2010-12-05 12:30:48
Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-12-03 18:56, MarcinJM pisze:
> To sobie wyobraz panike, jak sobie zazyczylem kalkulacje na:
> 1.) Nadwozie gole, lakierowane, uzbrojone w drzwi (gole).
> 2.) Zespol napedowy kompletny dostarczony osobno.
> 3.) bez wyposazenia wnetrza.
> 4.) bez zawieszenia.
> 5.) bez elektryki
>
Panikę? Ja bym Cię wysłał do salonu Ery.