eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-06 10:12:05
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > news:
    >
    >>> A teraz wstaw sobie w miejsce A, B, C dowolne marki.
    >>> W Twoim wypadku w miejsce A - proponuje oczywiscie Kia (konkretnie
    >>> Ceed) ;)
    >>
    >> Nie wykluczam, że inne marki też tak mają. Nie sprawdzałem, nie będę się
    >> wypowiadał.
    >
    > Ostatnio oglądałem Hultaja i30, bo zaciekawiło mnie info że można go
    > mieć za 37000 zł.
    > I dziwne - okazało się że jest to prawda, dealerzy wiedzą o tej cenie i
    > są w stanie mi takie auto sprzedać.
    >
    > Więc wciskanie bzdur, że u każdego importera koniecznie musi być
    > wszystko popieprzone mija się z celem.

    alez kolego - ja tez Ci moge podac przyklady, ze w rzeczonej marce jest
    tak jak bylo w reklamach a nawet lepiej=taniej (przynajmniej jak ja
    szukalem).
    Dlaczego jest teraz inaczej? - nie wiem - Na pewno marketing powinni
    wymienic, bo innego wytlumaczenia nie ma.

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: