  • Data: 2010-12-06 09:13:44
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Obraziłeś fanów francuszczyzny.
    > Oni każdą krytykę wyrobu z tego kraju, choćby i zasłużoną, traktują jak
    > atak personalny na nich samych, to i odpowiadają ad personam.

    ty wez i przeczytaj sobie ten watek od poczatku.

    W skrocie:
    Autor chce kupic model A za cene, ktora gdzies na www zobaczyl i dziwi
    sie, ze nna telefon nikt mu tego nie proponuje. Dzwoni gdzie sie da i
    dalej jest w tym samym miejscu co byl.
    Jednoczesnie twierdzi, ze inne marki proponuja mu model B i C (niegorsze
    lub lepsze) za taka kwote albo jeszcze taniej, ale uparl sie, ze chce
    model A, nawet jesli go zlewaja przez telefon.
    Na grzeczne propozycje o ruszenie sie do salonu firmy A i dyskusje
    face-to-face twierdzi, ze szkoda mu czasu.

    A teraz wstaw sobie w miejsce A, B, C dowolne marki.
    W Twoim wypadku w miejsce A - proponuje oczywiscie Kia (konkretnie Ceed) ;)

    I gdzie Ty widziales w tym watku jakies obrazanie sie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)