  • Data: 2015-02-03 18:08:44
    Temat: Re: Cios w plecy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości

    >Juz w samym tytule popelniasz blad. Zakladasz bowiem, ze dla KRBRD
    >wynik badania jest "ciosem w plecy". Otoz drogi kolego jest dokladnie
    >odwrotnie. To "woda na mlyn" tej instytucji. Z jeszcze wiekszym
    >zapalem wezma sie do roboty, by wychowywac spoleczenstwo. Oni nie
    >kieruja sie glosem wiekszosci (to akurat slusznie), nie kieruja sie
    >tez, rzecz jasna, zdrowym rozsadkiem, oni kieruja sie wlasnym
    >zdaniem.

    Ale na dwoje babka wrozyła - ktos moze uznac, ze skoro jest
    bezpiecznie, to caly program do roku 2020 zostal zrealizowany i można
    ich zwolnic :-)
    Ale sami moga tez uznac, ze plany do 2020 zrealizowano i czas na
    nastepny krok - np 30 na obszarze zabudowanym :-)

    Ktos może tez uznac, ze obywatele nie zycza sobie dalszego
    spowalniania.
    A przypominam ze wybory blisko, bardzo blisko :-)

    > Uwazaja, ze wiedza najlepiej. Posluchaj sobie takiego mojego
    > "ulubienca" - Galasa. Ten gosc uwaza, ze wie najlepiej i jesli fakty
    > nie pasuja do teorii, to tym gorzej dla faktow. Ta rada sklada sie
    > wylacznie z takich ludzi.

    >Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzej
    >niz jadac 100, ze w zwiazku z tym bedziesz bardziej zmeczony, dluzej
    >przebywasz na drodze i wieksze bedzie prawdopodobienstwo wypadku.

    Zawsze mozna zamontowac tachograf :-)

    >Poza sprawami zwiazanymi ze znikoma wiedza i praktyka czlonkow KRBRD,
    >jest jeszcze sprawa pieniedzy. Kierowcow wydoic najlatwiej, mozna
    >dowolnie podnosic podatki i mandaty, nikt nie pisnie. Eh, gdybysmy
    >mieli taki "dar przekonywania" jak gornicy...

    Wybory blisko, ale my d* jestesmy :-)

    J.