    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
    Date: Sat, 16 May 2009 22:31:46 +0200

    Tomasz Nowak pisze:

    > Nie ma odpowiedniego podejścia, to nie będzie obrotu.
    > Teraz to już dla zasady wytransferuje stamąd wszystko

    niestety mam dokładnie wszystko o czym piszesz. rozpocząłem procedury
    wynoszenia wszystkich kilkuset domen klientów z netart - jest to
    faktycznie kłopot, bo nie dość, że klienci mi dostarczyli podpisane
    kartki o wydanie kodów auth-info to jeszcze dostają je teraz na adresy
    firmowe i znowu muszą mi przekazywać. Bardzo upierdliwe. Niemniej pewnie
    o to chodzi :)

    U mnie definitywnie zaważyły dwie sprawy na rozwodzie:

    1. ceny od marca tego roku sie zmieniły w NASK dość brutalnie. W
    Netarcie dla partnerów nie - pisałem nawet w tej sprawie, ale otrzymałem
    odpowiedź, że ceny są takie jak w porozumieniu. Ładnie to nazwałeś:
    beton. Ale może ja za mały jestem jak na negocjacje.
    Niemniej różnica ceny (u innego operatora) dla domeny .pl rzędu 30 zł
    rocznie przy powiedzmy 200 domenach robi już pewną sumę dla mnie ...

    2. wdrażam wreszcie u siebie panel zarządzania domenami - o ile
    testowałem jakiś półtora roku temu API (bardzo niedorobione i ubogie)
    Netartowe. To aktualnie API "jest nie wspierane" i nie udostępniane.
    Zatem w sumie nie mam wyjścia.

    Wojtek