  • Data: 2012-04-13 11:54:13
    Temat: Re: Ciemny wizjer w D90 po wyjęciu akumulatora
    Od: "slawmir" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To samo było już w stareńkim Nikonie F80
    > tez miał siatkę wyświetlaną na życzenie

    Dzięki za odpowiedź - czyli Nikon "ma tak" już od lat.
    Dla mnie takie rozwiązanie - to element w torze optycznym wizjera, który
    jest stratny (nie ma na pewno przepuszczalności światła 100%).
    W Pentaksie K-5 rozwiązali to inaczej - są również dynamicznie podświeltane
    aktywne pola AF - a po wyjęciu akumulatora tor optyczny jest "nieskażony".

    Pzdr,