  • 111. Data: 2022-11-28 12:24:10
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 09:43, Myjk pisze:
    > Sun, 27 Nov 2022 11:00:43 +0100, robot

    > NIEPRAWDA. Dodatkowo nie można było go sprzedać,
    > czyt. nie był własnością o jakiej piszesz.

    > Pewnie jak się postarać to większość się znajdzie.

    Nie znajdzie.

  • 112. Data: 2022-11-28 12:43:23
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 09:19, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Zresztą patrzę sobie własnie na taki zdzierczy MS Office. Wersja wieczysta
    > H&B 1200 zł. Wersja P 12 miesięcy 300 zł. Ale ja mam jakiś program rodzinny
    > i mnie Personal kosztuje AFAIR poniżej 100 zł rocznie.

    > Bo jak wyżej -- i nie ONI (kimkolwiek ONI są), tylko sami użytkownicy. Do
    > pełni szczęścia brakuje jeszcze autonomii. Nic mnie bardziej nie irytuje
    > jak mój samochód który przez 3/4 doby stoi i się smaży na słońcu albo
    > marznie. Gdyby był autonomiczny to by mnie kosztował 3x mniej w zakupie
    > (czy tam najmie) i tyleż samo razy mniej samochodów by musiało być

    Uważam, że jak coś się komuś tłumaczy i on tego
    tłumaczenia nie rozumie, to wina leży
    po stronie tłumaczącego,
    a nie po stronie słuchającego, choćby nie wiem jak ograniczony
    był słuchający.

    Ja coś ci coś próbowałem wytłumaczyć, i nie udało się.
    Widzę, że to większe wyzwanie.
    Ja się poddaję na razie :)

  • 113. Data: 2022-11-28 12:48:51
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 11:56, Cavallino pisze:

    > Nie do końca widzę związek.
    > Ja sobie nigdy nie kupowałem na własność kompilatora, który używam w
    > pracy.....

    Jaki związek?
    Czego z czym?

  • 114. Data: 2022-11-28 12:56:45
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 08:50, Myjk pisze:
    > Sun, 27 Nov 2022 11:09:50 +0100, robot

    > Normalka, bo nikt nie twierdził nigdy że EV będą zawsze zwolnione z podatku
    > drogowego. Ja od poczatku twierdzę, że EV powinny mieć winietę w krajach w
    > których podatek drogowy jest w paliwie. To że nie były objęte podatkiem
    > wynikało tylko i wyłącznie z tego, że nie truły ludzi niską emisją i był to
    > dla właścicieli swego rodzaju "handikap" za to.

    Chyba wysoką.

    Swego rodzaju :)

  • 115. Data: 2022-11-28 13:04:58
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 14:47, nadir pisze:

    > Jeżeli chodzi o przedłużenie czegokolwiek, to akurat w tym wypadku nikt
    > nic nie zabiera. Wszak każdy elektryk ma lepsze osiągi niż jego
    > spalinowy ekwiwalent.

    Tak.
    Na przykład ten:

    https://www.tesla.com/pl_pl/models

    Marzenie!

  • 116. Data: 2022-11-28 15:47:37
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Coś ci się pomyliło. Elektryk indywidualny to też przedłużacz kutasa.
    > Przynajmniej w 90% przypadków a w przypadku Tesli w 100. Ja swoje sprawy
    > załatwiam rowerem, taksówkami i zbiorkomem ponieważ członka mam
    > wystarczajacego :)

    Ja też mam wystarczający.
    Ale wolałbym mieć dużego :))))

  • 117. Data: 2022-11-28 15:54:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-11-2022 o 12:48, robot pisze:

    > Jaki związek?
    > Czego z czym?

    To że masz coś znać, z tym co sobie masz kupić na własność.

  • 118. Data: 2022-11-28 16:03:04
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 15:54, Cavallino pisze:

    > To że masz coś znać, z tym co sobie masz kupić na własność.

    No to rzeczywiście nie ma związku.
    I to że to nie ma związku nie ma związku z tym o czym pisałem.

  • 119. Data: 2022-11-28 18:09:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2022 15:47:37 +0100, robot napisał(a):

    > Ja też mam wystarczający.
    > Ale wolałbym mieć dużego :))))

    To się da wyleczyć. Dwie, trzy sesje u psychoanalityka i ci przejdzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 120. Data: 2022-11-28 18:21:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.11.2022 o 06:55, Shrek pisze:

    > Mniej więcej tym co wynajmowanie mieszkania od jego posiadania.

    Nonsens.