    Date: Mon, 28 Nov 2022 12:43:23 +0100
    Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: robot <r...@o...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 09:19, Myjk pisze:
    > Sat, 26 Nov 2022 20:10:22 +0100, robot

    > Zauważyłeś, i co? Przeanalizowałeś, zastanowiłeś się może,
    > przeliczyłeś może skąd ten "trend" nadchodzi?

    > Zawsze tak było że kupowało się tylko prawa do użytkowania. ZAWSZE.
    > To że to prawo do użytkowania było dożywotnie (choć to też nie zawsze
    > prawda), to już inna sprawa. Zresztą miało to też swoje wady, ponieważ nie
    > było aktualizacji do takiego oprogramowania, jak wychodził nowszy pakiet to
    > nie było to zazwyczaj w pełni kompatybilne wstecznie i aby być na czasie z
    > szybkością pracy (bo aktualizacje to także nowe narzędzia, usprawenienia
> [...]
    Uważam, że jak coś się komuś tłumaczy i on tego
    tłumaczenia nie rozumie, to wina leży
    po stronie tłumaczącego,
    a nie po stronie słuchającego, choćby nie wiem jak ograniczony
    był słuchający.

    Ja coś ci coś próbowałem wytłumaczyć, i nie udało się.
    Widzę, że to większe wyzwanie.
    Ja się poddaję na razie :)