eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiekawostki o WankluRe: Ciekawostki o Wanklu
  • X-Received: by 10.157.45.79 with SMTP id v73mr423790ota.20.1495404356298; Sun, 21 May
    2017 15:05:56 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.45.79 with SMTP id v73mr423790ota.20.1495404356298; Sun, 21 May
    2017 15:05:56 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
    1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!t26no76988
    3qtg.1!news-out.google.com!m134ni5171itb.0!nntp.google.com!67no1241957itx.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 21 May 2017 15:05:56 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ofsubq$6qu$2@mx1.internetia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
    References: <591c95f3$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <u...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <592095df$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    <ofsubq$6qu$2@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Ciekawostki o Wanklu
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 21 May 2017 22:05:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605489
    [ ukryj nagłówki ]

    Zeby mloty na gwarancji dupy nie zawracali. Mlot jest w stanie zrozumiec ze klocki
    sie zuzywaja bo przeciez sie tra. Ale mlot nie jest w stanie zrozumiec ze jak
    cylinder posmarowany jest olejem i pojawia sie w nim plomien i temperatura w
    okolicach dwoch tysiecy stopni celsjusza to czesc oleju z cylindra musi sie spalic.
    Bardzo malo oleju sie spala ale za to od kiluset do kilku tysiecy razy na sekunde. To
    jak sie spalil i zostal ze spalinami z paliwa wypchniety na zewnatrz to go kurwa
    ubylo czy nie ubylo. To jak ubywa ale na miarce utrzymuje sie taki sam poziom bez
    dolewania to cud, miarka sama sie wydluza czy cos uzupelnia poziom?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: