  • 11. Data: 2013-04-13 19:25:33
    Temat: Re: Ciekawostka w fotoradarem w roli głównej.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 19:10:05 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    ndaty-na-samochod-
    ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    > Nieładnie i do tego nie bardzo wiem czemu do mnie to kierujesz, kiedy w
    > artykule napisali: "
    > "Mandaty za przekroczenie prędkości chcieli wlepić Mariuszowi Pawlikowi
    > funkcjonariusze straże miejskich i gminnych m.in. z Człuchowa, Tucholi,
    > Debrzna, a ostatnio z Kęsowa w Kujawsko-Pomorskiem. Wszędzie informują
    > Pawlika, że na podstawie przeprowadzonych czynności ustalili, że
    > właścicielem pojazdu uwiecznionego na zdjęciu - tu cytat - podczas
    > popełniania wykroczenia jest właśnie on. ".

    > Proszę bardzo. Zresztą masz kolejny przykład, że bez problemu dało się
> [...]

    bez problemu? To masz ciekawą definicję bezproblemowości

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-04-13 19:38:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-13 19:25, J.F. pisze:
    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    > Pojezdzisz pare razy na rozprawy do sadow, zaplacisz pare mandatow, to
    > moze zrozumiesz.

    No, normalnie padłem od poziomu argumentacji. Pojeździłem już parę razy
    na rozprawy do sądów, zapłaciłem też parę mandatów.

    > Podaj numery swojego samochodu.
    > Zawsze to sie rzetelniej dyskutuje jak czlowiek zna sprawe dobrze z
    > praktyki :-P

    To musiałbyś najpierw tak powalczyć z propozycją mandatu, która by
    była udokumentowaniem błędu który sugerowałeś, a takim nie był.

  • 13. Data: 2013-04-13 19:41:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-13 19:25, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 19:10:05 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > napisał:
    (...)

    > bez problemu? To masz ciekawą definicję bezproblemowości

    A jaki to problem? Odsyłasz z informacją, że to niemożliwe, ponieważ...
    Niech sprawę kierują do sądu. Za kolejnym razem sprawę zgłosić na
    policję. Przynajmniej ma o czym prasie opowiadać. Ja tyle szczęścia
    nie miałem - byłem tylko bigamistą :)

  • 14. Data: 2013-04-13 20:07:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 19:41:26 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > (...)

    > A jaki to problem? Odsyłasz z informacją, że to niemożliwe, ponieważ...

    i tak 30 razy

  • 15. Data: 2013-04-13 20:18:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 19:41:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > (...)

    > A jaki to problem? Odsyłasz z informacją, że to niemożliwe, ponieważ...

    Ale co ty zmyslasz ?
    Odsylasz informacje zgodne z prawda ze nie przyznajesz sie do
    przekroczenia predkosci w pcimiu, poniewaz w tym dniu w Pcimiu nie
    byles, i ze samochodu w tym czasie nikomu nie powierzales, aczkolwiek
    zona i dwoje doroslych dzieci maja dostep do kluczykow, jednak nie
    przyznaja sie do przejazdu przez Pcim :-P

    Zaraz, a w zasadzie czemu ma ci funkcjonariusz wysylac informacje ze
    to w Pcimiu ? To obniza dochody budzetu, trzeba zmienic ustawe,
    dostaniesz wezwanie do przyznania sie do przekroczenia predkosci
    w dniu X o godzinie Y, lub podania komu powierzyles pojazd w tym
    czasie. A w razie watpliwosci to przeciez bez problemu wyjasnisz
    sprawe w sadzie, i nie ma w tym nic niewlasciwego :-P

    J.

  • 16. Data: 2013-04-13 20:34:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-13 20:18, J.F. pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ale co ty zmyslasz ?

    Jak na razie to Ty zmyślasz i to coraz mocniej.

> [...]
    > zona i dwoje doroslych dzieci maja dostep do kluczykow, jednak nie
    > przyznaja sie do przejazdu przez Pcim :-P

    Żeś się rozpisał, a ja to w paru prostych słowach zamknąłem, by
    sobie dupy nie zawracać.

    Kombinuj, kombinuj.

  • 17. Data: 2013-04-13 20:35:40
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-12 23:16, jerzu pisze:
> [...]
    >
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/wystawiali-ma
    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    A to brakująca, normalna ilustracja do tego artykułu i również
    adekwatna do pracy Fachowej urzędników którzy ciężko pracują przy
    przeprowadzonych czynnościach (ROTFL) by ustalić że właścicielem pojazdu
    uwiecznionego na zdjęciu podczas popełniania wykroczenia jest...
    Normalnie Debile.

    http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201304/136576
    4609_itoj34_600.jpg

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 18. Data: 2013-04-13 21:43:41
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 12 Apr 2013 23:54:28 +0200 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał:

    >Ale myślę że premier z ministrem finsnaów nie dadzą sobie dmuchać w kaszę i
    >szybko wprowadzą odpowiednie zmiany w prawie żeby właściciela karać w
    >trybie administracyjnym i najlepiej w ogóle o tym nie powiadamiać. Wtedy
    >będzie porządek :-)

    I żeby jeszcze do jazdy samochodem było wymagane ustawienie na swoim
    koncie polecenia zapłaty - system uzna że masz zapłacić mandat to
    pobiera sobie z twojego konta dowolną kwotę. Ale fajnie będzie... :-)

  • 19. Data: 2013-04-13 22:49:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 21:43:41 +0200, __Maciek napisał(a):
> [...]
    > koncie polecenia zapłaty - system uzna że masz zapłacić mandat to
    > pobiera sobie z twojego konta dowolną kwotę. Ale fajnie będzie... :-)

    Jest to latwe do zrobienia, ale podejrzewam ze sciagna z konta
    wlasciciela :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-04-13 23:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 20:34:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Jak na razie to Ty zmyślasz i to coraz mocniej.
    >
    > Żeś się rozpisał, a ja to w paru prostych słowach zamknąłem, by
    > sobie dupy nie zawracać.

    Ale nie masz zamykac w prostych slowach, tylko na zadanie uprawnionego
    organu podac komu powierzyles pojazd.
    A jak sie nie przyznasz i nie podasz, to bedzie kara za niepodanie :-P

    J.