  • 21. Data: 2013-04-13 23:42:34
    Temat: Re: Ciekawostka w fotoradarem w roli głównej.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Jest poprawiona wersja tej ilustracji :)
    http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201304/136576
    4609_itoj34_600.jpg

    Vincent kombinuje na wszystkie sposoby by to co przewidział w budżecie,
    znalazło się co do grosza. Ilustracja jak wyżej.
    O.K. Minęło dopiero trzy miesiące i nie ma paniki, ale kasa nie wpłynęła
    taka jak zakładał budżet. Zobaczycie co będzie na wakacje. Będzie jak na
    ilustracji :)

    Minęło trzy miechy tego roku i jest zajebista porażka.
    Ale ten angol nie Polak, nie docenił Polaków. Więc jego psy
    wykombinowali że z
    Duńczyka zrobią Polaka, a Polak to łyknie i to kila razy.

    Bardziej wierzę w to, niż w to że w tych urzędach są osoby upośledzone w
    stopniu średnim. Choć po ostatniej wizycie w SM już nie wiem co myśleć.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 22. Data: 2013-04-14 10:03:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 13 Apr 2013 17:25:33 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >bez problemu? To masz ciekawą definicję bezproblemowości

    Dokładnie. A wystarczy dołączyć zdjęcie do wezwania...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2013-04-14 10:16:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 14 Apr 2013 10:03:31 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

    > Dokładnie. A wystarczy dołączyć zdjęcie do wezwania...

    ja bym dodał: po jego przeanalizowaniu. Bo wtedy w ogóle by nie wysłali.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2013-04-14 19:15:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:
    > "Dziesięć mandatów za przekroczenie prędkości samochodem, który
    > wyrejestrowano cztery lata temu, dostał kierowca spod Białogardu."
    >
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/wystawiali-ma
    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    ja sie tylko zastanawiam dlaczego pierdolona prokuratura umarza sprawę...

    imho powinna wdrożyć sprawę i zażądać ukarań osób winnych.

    każdy średnio rozgarnięty urzędnik powinien zauważyć ze to nie są polskie
    legalne tablice, w procesie weryfikacji powinno sie ustalic że nie zgadza
    sie marka pojazdu i że pojazd jest juz dawno wyrejestrowany.

    Wiec uznanie tego czegoś za dowód na przekroczenie prędkości i wysłanie do
    kierowcy powinno zostać uznane za wyłudzenie.

    Państwo prawa nie może postępować bezprawnie. Za podobne działanie obywatel
    byłby ścigany przez prawo.

  • 25. Data: 2013-04-14 19:17:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > byles, i ze samochodu w tym czasie nikomu nie powierzales, aczkolwiek
    > zona i dwoje doroslych dzieci maja dostep do kluczykow, jednak nie
    > przyznaja sie do przejazdu przez Pcim :-P
    >
    > Zaraz, a w zasadzie czemu ma ci funkcjonariusz wysylac informacje ze
    > to w Pcimiu ? To obniza dochody budzetu, trzeba zmienic ustawe,
    > dostaniesz wezwanie do przyznania sie do przekroczenia predkosci
    > w dniu X o godzinie Y, lub podania komu powierzyles pojazd w tym
    > czasie. A w razie watpliwosci to przeciez bez problemu wyjasnisz
    > sprawe w sadzie, i nie ma w tym nic niewlasciwego :-P

    imho można by nic nie wysyłać tylko odrazu dawać wniosek do US o wdrożenie
    postępowania komorniczego... :)