  • Data: 2009-07-08 14:12:43
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Jul 2009 08:01:06 +0200, "Marek Wyszomirski"
    <w...@t...net.pl> wrote:

    >pewnie

    >organizacji

    >Pisałeś juz że z twojej strony 'EOD' i że nie masz zamiaru uczestniczyc w
    >moich jak to określłeś 'urojeniach'. Po co zatem dalej ten wątek ciągniesz?

    bo mnie irytuje jak przywolujecie mojego nicka, nie rozumiejac nawet
    tresci mojego postu. tak sie zapluwaliscie, ze sie zapetlilem, ze do
    bledu nie przyznaje, ael jakos nikt z was nie mial na honoru zeby
    stweirdzic, ze: "no fakt, z ta giza to zesmy przegieli, nie wiemy o
    czym mowimy, faktycznie giza to nie piramida". durna rzecz, a jednak.
    podobnie durna i zupelnie nie zwiazana z tematem jak miliony egipcjan
    budujacych piramide, przeciwko tyrady zescie pisali.

    >A w kwestii miejsca - policz sobie powierzchnię podstawy piramidy i porównaj
    >sobie z powierzchnia zajmowaną np. przez kilkukilometrowy odcinek autostrady
    >z poboczami - dosatniesz odpwoeidź na co miejsce łątwiej jest znaleźć. I nie
    >wysuwaj tu argumentu, że w Polsce wybudowanie kawałak aautostardy potrafi
    >trwać dziesięciolecia - istnieją kraje gdzie się to znacznie szybciej robi.

    matko boska. faktycznie przykre, ze sie odezwalem bo to mi juz w ogole
    wiare w twoja inteligencje odebralo.
    nie pisalem o braku miejsca, o ilosci miejsca, ale o przypuszczalnym
    miejscu na ziemi. gdzie by mozna postawic. las vegas, ameryka
    poludniowa, lubelskie, grand canyon. tam gdzie by np. byla sprawny
    dostep do surowca i potem si ebawic w ewentualne oszacowanie kosztow
    takiej imprezy, ale oczywiscie takie doswiadczenie myslowe, za trudne
    wiec po co sie pocic. lepiej zle zrozumiec text i na jego temat
    rozprawiac. to wlasnie nazywam twoimi urojeniami.

    >Tym razem z mojej strony EOD. Nie mam czasu na bezsensowne przepychanki z
    >zaślepionymi osobami przekonanymi o własnej nieomylności - a właśnie taki
    >Twój obraz wyłania sie z tej dyskusji.

    tia. bo nie mam zamiaru brac na wiare tego co kilku klepie, jak co
    tydzien w kosciele? bo nie wyznaje zasady, ze miliony much sie nie
    moga mylic? na szczescie troche inaczej mnie wychowano i nauczono,
    zeby wierzyc w zabobony i w byle co kto powie, jesli nie ma
    przekonujacych danych. a ty takich nie masz.
    faktycznie szkoda czasu na dalsza rozmowe. <rs>