    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Date: Mon, 6 Jul 2009 19:17:16 +0200
    <2...@4...com> <h2qvpl$730$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com>
    <h2r48n$64$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@4...com>
    <h2r8mi$h31$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <d...@4...com> <h2sba4$3hf$4@news.wp.pl>
    <s...@4...com> <h2t43k$jue$1@news.wp.pl>
    <e...@4...com> <h2t873$831$1@news.onet.pl>
    <4...@4...com>

    "rs" <n...@n...spam.com> napisał:

    > nic wlasnie. to tylko znaczy tyle, ze wasze argumenty nie sa
    > wystarczajaco mocne. podaj mi np. sensowny kosztorys takiego
    > przedsiewziecia. w konkretnych warunkach, to byc moze zmienie zdanie.

    No właśnie. Najlepiej jakbym Ci taką piramidę na własny koszt postawił. W
    tym momencie już niestety żałosny jesteś.

    > na razie powtarzacie to samo, a teraz wymysliliscie sobie inny
    > argument, ze ide w zaparte. to wygodne, ale to nie jest madre, a juz
    > na pewno rzeczowe.

    Cóż - kilka osób Ci pisze, ze głupoty wypisujesz, a Ty twierdzisz, ze to oni
    wszyscy głupi...

    > "lancuch jest tak mocny jak jego najslabsze ogniwo" i to jest prawda
    > znana od daaaawna i nie ja ja wymyslilem. czyzby tobie byla obca? <rs>

    I co to ma do rzeczy? Nie podałeś ani jednego przykładu problemu który nie
    byłby rozwiązywalny pzry dzisiejszej technice.

    Nie sil się juz na odpowiedź. Mam już dość udziału w tej bezsensownej
    dyskusji. Możesz sobie uważać, że się nie da - nikt Ci tego nie broni. Ale
    nie żądaj, aby inni ten pogląd podzielili - bo nie przedstawiłeś żadnych
    argumentów które nie zostałyby obalone.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)