    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Date: Mon, 6 Jul 2009 18:28:24 +0200

    "rs" <n...@n...spam.com> napisał:

    > nadal nie rozumiesz. wiec sorry, prosciej wytlumaczyc juz nie
    > potrafie. pass.

    Właśnie nie rozumię. Nie mogę zrozumieć uporu, który każe Ci twierdzić, ze
    się nie da. Parę osób Ci tłumaczy, że przy dzisiejszej technice to nie jest
    jakiś straszliwy problem ani techniczny ani ekonomiczny (podejrzewam, ze
    koszt takiej piramidy nie byłby większy niż wybudowanie 100km autostrady), a
    Ty jak mantrę swoje...

    > chocby taki sam jaki przyswiecal transportowi zamkow czy katedr,
    > kamien po kamieniu z jednego kontynentu na drugi. lub chocby prostego
    > zademonstrowania lucdzkiej pychu, ktora od czasu faraonow sie nie
    > zmienila. <rs>

    Cóż - jak widać obecnie ludzie wolą swoją pychę demonstrować w tańszy
    sposób.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)