  • Data: 2009-07-01 21:14:50
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: thearti <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lip, 22:06, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > no tak, to świnto prowdo. Ale właśnie założyłes, że dysków już nie będzie,
    > to własnie się poważnie zainteresowałem gdzie, jak nie na dyskach.

    Ale jakie to ma znaczenie, na czym bedzie trzymal, skoro bedzie to dla
    Ciebie niewidoczne? Dla Ciebie liczy sie tylko to, zeby przy kazdej
    zmianie nosnika przegrali wszystkie Twoje dane - a przeciez to juz sie
    dzieje teraz. Mam stronke na home.pl i moge tylko zgadywac, czy np.
    moje dane nie siedza co tydzien na innym dysku - jedyne, co widze, to
    ftp. A im bardziej "cloud computing" wejdzie i im wiekszy ciezar
    bedzie przenoszony z domowych komputerow na zewnetrzne serwery, tym
    mniejsza bedzie ogolna swiadomosc, jak to wszystko wlasciwie dziala.
    Ot po prostu - masz siec, wszystko chodzi :) A jesli internet i
    bezprzewodowy dostep beda dalej sie rozwijac w takim tempie, to
    pojecie "nosnika danych" juz calkowicie wypadnie z ogolnej
    swiadomosci. Zrobisz zdjecia aparatem i od razu przejrzysz je na
    komputerze nie myslac, skad sie tam wziely. Pojeciami typu "dysk" beda
    sie poslugiwac wylacznie znawcy tematu, tak jak obecnie przecietny
    Kowalski nie operuje pojeciami typu router, dns.
    Inna sprawa, czy nalezy sie z tego wszystkiego cieszyc..