  • Data: 2021-04-16 12:24:46
    Temat: Re: Ciekawostka socjologiczno-samochodowa
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/04/2021 10:59, JDX wrote:

    > Musisz o tym pamiętać. Kiedyś zdarzyło mi się nie dolać oleju do paliwa
    > do dwusuwa. W każdym razie przecież to nie jest jedyna ułomność dizli.
    > Co jakiś czas musisz DPF-a wypalić (,,zabawny" artykuł:
    > https://autokult.pl/2499,wypalanie-sadzy-w-filtrze-d
    pf-ile-trwa-i-kosztuje-wypad-za-miasto),
    > jeśli nie masz farta i w trasie się to nie zrobi. Musisz *zaplanować*
    > kiedy wlać zimowego paliwa czy jakiegoś dodatku, aby nie mieć
    > niespodzianki, gdy mrozy nadejdą. Elektryki tych problemów nie mają.
    > Stare dobre benzynki też nie. :-) Po raz kolejny powtarzam za Panem
    > Stasiem: a idź pan kurwa na chuj (z tymi dizlami). :-D

    Nie wiem, mi sie dpf wypala jak uzna za stosowne nic nie musze planowac,
    a stosowna informacja pojawia sie na wyswietlaczu. Prawda jest, ze caly
    ten system DPF+EGR+BlueAD+Kat+dwumasa moze powodowac kosztowne problemy,
    ktore narastaja wraz z wiekiem auta ale powiedzmy sobie szczerze: na
    dzien dzisiejszy dla kogos, kto nie jezdzi tylko po miescie i nie robi
    max 100km tygodniowo - nie ma alternatywy. Elektryki w jakiejkolwiek
    formie sa na dzien dzisiejszy produktem w wersji beta i minie jeszcze
    troche czasu zanim beda mogly zastapic spalinowe.

    > Te rzeczy robi się cokolwiek rzadziej.

    No jezeli dolewka 15l sikow raz na pol roku albo na rok jest dla ciebie
    argumentem za kupnem elektryka to przeciez nikt ci tego nie zabrania.
    Kazdy kupuje to co mu odpowiada najbardziej.