  • Data: 2021-04-14 18:30:53
    Temat: Re: Ciekawostka socjologiczno-samochodowa
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/04/2021 17:10, J.F wrote:

    > No ale widzisz - wiekszosc obywateli jest za :-)
    >
    > Poza tym politycy moga sie mniej oderwac od rzeczywistosci i
    > wprowadzic taki przepis pozniej, na pozniej, lub przesunac.
    >
    > Elektryki moze i piekna idea, ale dobrze byloby wczesniej nastawiac
    > wiatrakow i PV, oraz rozbudowac siec. No i np fabryki baterii itp.

    Ta sonda jest delikatnie mowiac srednia, bo na tak zadane pytanie kazdy
    powinien odpowiedziec, ze chce. Ja tez chce aby srodowisko bylo
    czystsze, ja tez chce jezdzic autem na prad/wodor, ja tez chce zeby
    komunikacja zbiorowa byla bezemisyjna ale najpierw dajcie mi sensowny
    produkt. Niech to nie bedzie regres tylko progres.

    > No ale jesli sonda prawdziwa - to skutecznie :-)
    >
    > J.

    No ja bym z tym polemizowal, 90% nie rozumie tego co czyta, a pozniej
    myla homo sapiens z homoseksualistami:
    https://www.youtube.com/watch?v=j9ejj_fD-P0
    https://www.youtube.com/watch?v=l1XqbpNrLWE
    Ci sami ludzie brali udzial w tej sondzie :D