  • Data: 2021-04-15 18:14:00
    Temat: Re: Ciekawostka socjologiczno-samochodowa
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/04/2021 16:31, JDX wrote:

    > Tacy co robią dwa razy (a nawet tylko raz) w miesiącu po 500 km w jedną
    > stronę i nic poza tym z automatu nie kwalifikują się do tych, którzy
    > robią (średnio) do 20 km dziennie.
    >
    > Co do ułomności, to taki współczesny dizel to przecież ułomna
    > technologia. :-) Najbardziej bawi mnie potrzeba dolewania co jakiś czas
    > sików do paliwa. Jak, k..wa, oleju do benzyny w komarku czy wuesce. Lub
    > spalinowej pile łańcuchowej. :-D

    No, mnie tez ale tego sie nie leje do paliwa tylko do osobnego
    zbiornika. Ale ostatnio dolalem 15l chyba w grudniu i jeszcze nie
    zebrze. Takze porownywanie ulomnosci pomiedzy spalinowym i elektrycznym
    w tym aspekcie to jak PiSowcy wywolujacy temat w ktorym juz na starcie
    wypadaja gorzej np. krytykujac blizej nieokreslone autorytety prawa
    podczas gdy za nimi stoi Pawlowicz :)