  • Data: 2020-04-29 15:39:58
    Temat: Re: Ciekawostka mikrofalowa
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-29 o 15:18, Irek.N. pisze:

    > Albo gdyby ktoś zechciał nożykiem pogrzebać w przełączniku. :)

    Wtedy może zatańczyć jak metalowe dotknie ;)

    Patrzę na schemat mojego Whirlpoola MT-263 i jest prawie podobnie, to
    znaczy jest trochę elektroniki więc uszkodzenie switcha uszkadza
    bezpiecznik 100mA zasilający transformator elektroniki (zamiast robić
    pełne zwarcie na zasilaniu). Czyli odłącza możliwość włączenia stycznika
    od transformatora HV.

    > Miłego.
    > Irek.N.

    i wzajemnie.