  • Data: 2020-04-29 16:40:16
    Temat: Re: Ciekawostka mikrofalowa
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-29 o 16:21, Irek.N. pisze:

    > Może się zdarzyć, że dziecko będzie chciało coś sprawdzić i popchnie
    > wodzik przełącznika czymkolwiek. Wiesz, teoretycznie samo sobie winne,
    > ale jak można to łatwo zabezpieczyć - to należy.

    Na Polibudzie Wrocławskiej profesor kiedyś nam opowiadał jak to
    zgłoszenie było na jakimś osiedlu że prawie co niedzielę w podobnych
    godzinach były zakłócenia na telewizorach, radiach itp. No to po iluś
    tam zgłoszeniach zaczęli namierzać o co chodzi.
    Kobiecina dostała od dzieci mikrofalówkę w prezencie, a że kurczak czy
    co tam robiła nie mieścił się cały to przy otwartych drzwiczkach
    wsadzała nóż czy coś podobnego w zamek i tak go opiekała.
    A na stwierdzenie że to niebezpieczne, to ona wychodziła z kuchni i
    tylko wracała aby obrócić.

    --
    Irokez