  • 1. Data: 2012-02-13 16:21:28
    Temat: Ciekawostka: co ma GPS do ubewzpieczenia
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Taka ciekawostka techniczno/marketingowo/socjologicznie/zamochodowa:
    http://kopalniawiedzy.pl/GPS-TomTom-ubezpieczenie-Fa
    ir-Pay-Insurance-TomTom-Pro-3100,15168

    Dane z urządzenia można przy okazji przekazać do odpowiednich urzędów,
    tudzież komend rejonowych ;-)

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2012-02-13 16:51:45
    Temat: Re: Ciekawostka: co ma GPS do ubewzpieczenia
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 13.02.2012 16:21, Lagod pisze:
> [...]
    ir-Pay-Insurance-TomTom-Pro-3100,15168

    > Dane z urządzenia można przy okazji przekazać do odpowiednich urzędów,

    jak parę lat temu mówiłem o tym, to się większość grupy śmiała. Zawsze
    będzie grupa ludzi panicznie bojąca się inwigilacji, ale zawsze też
    znajdą się chętni, którzy nie wstydzą się tego gdzie jeżdżą, co jedzą,
    jak często odwiedzają lekarza..... Jeśli wtedy bedzie można uzyskać
    zniżkę - czemu nie?

  • 3. Data: 2012-02-13 19:09:41
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 16:21, Lagod pisze:
> [...]
    ir-Pay-Insurance-TomTom-Pro-3100,15168

    > Dane z urządzenia można przy okazji przekazać do odpowiednich urzędów,

    Ciekawi mnie na jakiej podstawie GPS cywilny stwierdza, że ktoś ścina
    zakręt :D jeśli pozycjonuje się często gęsto po za drogą ;) kiedyś w AM
    była taka opcja - przyciągaj do siatki dróg, wystarczyło ją wyłączyć
    żeby zobaczyć gdzie pozycjonuje nas GPS :D

    ROTFL ogólnie.

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2012-02-13 22:13:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 13 Feb 2012 19:09:41 +0100, Cezary Daniluk
    <c...@n...com> wrote:

    >kiedyś w AM
    >była taka opcja - przyciągaj do siatki dróg, wystarczyło ją wyłączyć
    >żeby zobaczyć gdzie pozycjonuje nas GPS :D

    Trraz można włączyć rysowanie śladu podczas nawigacji. Fajnie to
    czasem wygląda.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-02-13 23:11:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > odwiedzają lekarza..... Jeśli wtedy bedzie można uzyskać zniżkę - czemu

    A jak zwyżkę ?

  • 6. Data: 2012-02-14 09:55:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 16:51:45 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > znajdą się chętni, którzy nie wstydzą się tego gdzie jeżdżą, co jedzą,
    > jak często odwiedzają lekarza..... Jeśli wtedy bedzie można uzyskać

    No wiesz, w 90% przypadkow nie ma w tym nic wstydliwego, w 9% naprawde
    powinienes sie wstydzic, pozostaje ten 1%. No i drobny czynnik zagrozenia
    jakimis bandytami.

    Tym niemniej .. w zasadzie jestem za, pod warunkiem ze mozna sie wycofac
    przed podniesieniem skladki :-)

    Ale poczekajcie jeszcze pare lat .. wszyscy to zastosuja :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-02-14 17:29:03
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 22:13, jerzu pisze:

    > Trraz można włączyć rysowanie śladu podczas nawigacji. Fajnie to
    > czasem wygląda.

    Jak na podstawie czegoś takiego chcą stwierdzać że ścinasz zakręt? ;)

    Pozdrawiam !