    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawostka: co ma GPS do ubewzpieczenia
    Date: Tue, 14 Feb 2012 09:55:11 +0100

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 16:51:45 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    ir-Pay-Insurance-TomTom-Pro-3100,15168

    > jak parę lat temu mówiłem o tym, to się większość grupy śmiała. Zawsze
    > będzie grupa ludzi panicznie bojąca się inwigilacji, ale zawsze też
    > znajdą się chętni, którzy nie wstydzą się tego gdzie jeżdżą, co jedzą,
    > jak często odwiedzają lekarza..... Jeśli wtedy bedzie można uzyskać
    > zniżkę - czemu nie?

    No wiesz, w 90% przypadkow nie ma w tym nic wstydliwego, w 9% naprawde
    powinienes sie wstydzic, pozostaje ten 1%. No i drobny czynnik zagrozenia
    jakimis bandytami.

    Tym niemniej .. w zasadzie jestem za, pod warunkiem ze mozna sie wycofac
    przed podniesieniem skladki :-)

    Ale poczekajcie jeszcze pare lat .. wszyscy to zastosuja :-)

    J.