  • Data: 2012-02-13 19:09:41
    Temat: Re: Ciekawostka: co ma GPS do ubewzpieczenia
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 16:21, Lagod pisze:
    > Taka ciekawostka techniczno/marketingowo/socjologicznie/zamochodowa:
    > http://kopalniawiedzy.pl/GPS-TomTom-ubezpieczenie-Fa
    ir-Pay-Insurance-TomTom-Pro-3100,15168

    > Dane z urządzenia można przy okazji przekazać do odpowiednich urzędów,
    > tudzież komend rejonowych ;-)

    Ciekawi mnie na jakiej podstawie GPS cywilny stwierdza, że ktoś ścina
    zakręt :D jeśli pozycjonuje się często gęsto po za drogą ;) kiedyś w AM
    była taka opcja - przyciągaj do siatki dróg, wystarczyło ją wyłączyć
    żeby zobaczyć gdzie pozycjonuje nas GPS :D

    ROTFL ogólnie.

    Pozdrawiam !