  • Data: 2019-05-11 15:49:13
    Temat: Re: Ciekawe załączanie się ESP
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 May 2019 05:20:23 -0700, przemek.jedrzejczak wrote:
    > Do rozwiązania tej zagadki niezbędna jest instrukcja ;-)

    Instrukcja zawiera tylko jeden krótki paragraf na temat ESP i ASR. Jest
    natomiast kilka stron pouczeń o tym, że ekologia jest ważna i że należy
    jeździć jak najspokojniej, z wyłączonym radiem i zamkniętymi oknami (bo
    planeta).

    Krótki paragraf dot. ESP+ASR mówi tylko tyle, że:
    - jeśli ESP wyczuje że położenie kierownicy nie zgadza się z trajektorią
    pojazdu, zacznie korygować tor i ikonka miga (u mnie nie miga, tzn. nie
    obecnie, zimą to owszem)
    - jeśli wystąpi błąd w module ESP/ASR, to ikonka ESP zapali się na stałe,
    wraz z ikonką 'check engine'
    - jeśli użytkownik wyłączy ESP za pomocą przycisku, to ikonka się
    zapali... ale u mnie takiego przycisku nie ma. I co ciekawe - mam też
    inną ikonkę z przekreślonym ESP, ale ta nigdy się jeszcze nie zapaliła,
    poza krótkim mignięciem podczas każdego uruchamianie samochodu.
    Podręcznik w ogóle o niej nie wspomina.

    Mateusz