eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCiekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji › Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
  • Data: 2013-10-08 06:29:18
    Temat: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 07 Oct 2013 23:10:30 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >aaa panie dobrodzieju, kiedys to wszystko bylo lepsze i kobiety
    >piekniejsze, i mezczyzni roslejsi.
    >palma to nawet nie ma jak porownac do obecnych smartfonow. to po prostu
    >juz nie ta liga. to slusznie wymarly dinozaur. <rs>

    Myli sie Pan. Smarfony to zwyciestwo technologii nad zdrowym
    rozsadkiem.

    Nei wiem jak w Polsce, ale w Ameryce wielkim wzieciem cziesza sie
    telefony komorkowe ktore nie sluza do niczago innego jak do
    rozmawiania. Bez zadnych dodatkowych gadgetow. Spzredaja sie jak
    swieze buleczki. Publice troche sie zmartfony pzrejadly.

    Mnie sie dzisiaj smartfon pzrejadl, jak w pelnym sloncu usilowalem
    wybrac numer na wirtualnej klawiaturze i ni cholery nei widzialem na
    ekranie. takie to "zwyciestwo techniki"...

    Podobnue "zwyciestwo" zreszta, to aparat fotograficzny ktorym z
    analogicznego powodu nie da sie robic zdjec w pelnym sloncu

    A.L.